Klagotråden

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38719
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Klagotråden

Post by Geta »

Har inget minne av att vi skällde på dig för att du var förstoppad, Nissegossen.
Havregrynsgröt är ett universalmedel också mot förstoppning.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61104
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Klagotråden

Post by Nissegossen »

Det stavas fibrer ja...
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Klagotråden

Post by Cosmos »

Linfrön i vatten är lika effektivt som Inolaxol. Tar också några dagar innan resultat. OBS! Det ska vara hela linfrön som ska läggas i ett glas med lite vatten som då bildar en gelé och därefter ska drickas.
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19390
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Klagotråden

Post by Krokus »

Idag hatar min mage mig. Den gör ont och är ordentligt uppsvälld. Tanken var att jag skulle ha tränat på utegymmet idag, men det var bara att glömma.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61104
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Klagotråden

Post by Nissegossen »

Cosmos wrote: 20 Jul 2021, 17:11 Linfrön i vatten är lika effektivt som Inolaxol. Tar också några dagar innan resultat. OBS! Det ska vara hela linfrön som ska läggas i ett glas med lite vatten som då bildar en gelé och därefter ska drickas.
Krossade linfrön är farligt, då det kan bildas cyanväte dvs samma gas de använde i gaskamrarna i USA för att avrätta dödsdömda. Geta tipsade mig om krossade linfrön när jag bad om något som kunde användas mot trög mage. Det var nog inte illa ment, berodde nog på okunskap, jag är inte längre arg, det ligger inte för mig.

Inolaxol fungerar utmärkt, även om det kan ta ett par dagar.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Klagotråden

Post by Klankedinken »

Bajsade nästan i skogen igen! Men det höll sig :D
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38719
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Klagotråden

Post by Geta »

Nissegossen,
Jag har aldrig rekommenderat krossade linfrön till dig. Själv har jag hela
linfrön på filen. Nissegossens minne är inte det bästa.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38719
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Klagotråden

Post by Geta »

Klankedinken wrote: 21 Jul 2021, 08:42 Bajsade nästan i skogen igen! Men det höll sig :D
Ta med dig en trädgårdsspade.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Klagotråden

Post by Klankedinken »

Geta wrote: 21 Jul 2021, 12:46
Klankedinken wrote: 21 Jul 2021, 08:42 Bajsade nästan i skogen igen! Men det höll sig :D
Ta med dig en trädgårdsspade.
Tack bajsmästare Geta!
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19390
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Klagotråden

Post by Krokus »

Krokus wrote: 20 Jul 2021, 19:09 Idag hatar min mage mig. Den gör ont och är ordentligt uppsvälld. Tanken var att jag skulle ha tränat på utegymmet idag, men det var bara att glömma.
Det är något fel på magen idag igen. Har ont sedan några dagar tillbaka. Funderar på om det kan bero på järntillskottet som jag tar?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38719
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Klagotråden

Post by Geta »

Krokus,

Det kan bero på rötmånaden att mage är i olag.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19390
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Klagotråden

Post by Krokus »

Hm... Sant.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply