Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Alltså, köper jag en ny dator eller mobil så vet denne redan vem jag är innan jag kör igång med datorn eller mobilen!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Om du har laddat program/filmer/musik med mera olagligt och sett massa skräp på Internet så vet dom det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, jag har bara tre program kvar att ladda hem från Adobe - så snart har jag över 20 program som motsvarar runt 50 tusen kronor eller nåt, lagligt också för jag prenumererar 40 % rabatt - ett helt år!

Där missade ni nåt fast jag tipsade för nån vecka sen!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Alltså - fattar ni inte? Jag kan nu när jag har laddat hem alla Adobe programmen skapa till exempel en bok med serietidning - eller vad fan som helst! Ni tog inte till tipset som jag gav er för nån vecka sen för ni begrepp inte att programmen är extremt billigt men annars inte... .

Jag säger bara haj-haj!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Idag kostar det:

Creative Cloud Alla program

623,75 SEK
/mån

inkl. moms

Och häromdagen kostade det:

358,75 SEK/mån.

Fattar ni nu? Ett helt år!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Äsch - strunt samma, det handlar bara om runt 3 tusen kronor billigare från igår och idag om man säger så under ett helt år!

Det jag vill säga att programmen är jätte dyra om man köper styck pris när man kan få alla programmen billigt...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, Putin skulle skapat krigsspel istället för att kriga på riktigt! Som jag brukar säga, psykisk sjuka är roligt så länge det är på låtsas...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ska jag har moln lagring när det gäller Adobes mjukvaruprogram så kostar det typ 150-200 kronor/månaden extra men jag är bara hemma så, så det blir ingen moln lagring för min del.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Varför är alla brudar så fula? antingen har dom skelöga eller så hänger ena patten lite mer än de andra..

Fyfan, det ska va MAN med stor kuk och ett hårigt bröst!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är hjärtat som räknas!

Orkade inte hämta ett paket idag som är Svarta Hålet matta (beställde för cirka två månader sen men dom hade inte i lager då) men kanske hämtar jag i morgon istället? Svarta Hålet mattan symboliserar var jag har hamnat här i universum. Fick annars hemlevererat ett paket från Apotea - så nu har jag bland annat eterisk olja till spa bad och vitlökskapslar för två månader.

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Beställde:

Dagbok @ med lås

85 kr

4-Färgskulpenna Bic Grip röd/grön/blå/svart

45 kr

Blyertsstift AinStein 0,7 HB

30 kr

Radergummi Mars Plastic

15 kr

Pentel Graphgear stiftpenna - 0,7mm

89 kr

2 x Kassabok - A5 148x210mm

78 kr

Frakt

39 kr

Totalbelopp

381 kr
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Se till att inte ramla ner i den där..
Post Reply