Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Jag fattar inte varför man ska köpa anti-depressivt läkemedel svart när man kan få det av läkare? Dessutom på en sida för psyk-patienter som vid behov säkert skulle få prova effexor, som är venlafaxin!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vaknade tidigt idag! Drack kaffe och rökte cigaretter. Åt frukost med vitaminer och mineraler tillskott samt vitlökskapslar. Tog även mina hjärtmediciner och 2 st. Alvedon (hade lite spänningshuvudvärk) + en lugnande tablett på grund av lite oro. Sist men inte minst så tillbringade jag i badrummet där jag som vanligt tog jag på mig raktvål och rakade mig med massage rakhyvel som är batteridriven, borstade tänderna, tog spa bad med olja och eterisk olja - Lavendel i 15-20 minuter, tvättade håret med schampo, sen duschade jag av mig med dusch crème samtidigt som jag skurade med badsvamp och badborste över hela kroppen. Sen tog jag på mig kropps kräm och masserade över hela min kropp. Sen borstade jag håret och avslutade att ta på mig nya fräscha kläder. Ja, jag blev som en ny människa och är nu redo för resten av dagen.

Ungefär så ser min 3 timmars frukost ut i vanliga fall...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Utöver det som jag skrev så brukar jag även ta öron topps för rengöring i örat, rakvatten och ibland klippa mina naglar. Sen tar jag inte alltid på mig parfym utan bara om jag känner för det.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Just det ja - jag tar ibland också bort näshår när det börja bli dags och tar även ibland munvatten när jag känner för det.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hade jag varit rik så skulle jag ha stuga/hus med badtunna som man kan värma och även bastu nära till en sjö.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Tycker du ska rannsaka dig själv och räkna ut hur mycket du spelar för varje månad och sen jämföra med vad du vinner. Intressant vore också om du kunde kolla över 2-3 månader bakåt för att se åt vilket håll ekonomin bär!

För min egen del har jag bara förlorat på spel, senast 500 kronor och jag tror att spelbranchen överlever på att folk gillar spänningen snarare än pengar och att dom därmed är villiga att betala för att bli underhållna!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag åt glassen BEN&JERRY´S för första gången för alla pratar om det på Viska hur gott det är - det var väl gott och så men jag upplevde som om jag fick frysa nästan under timme efter att jag åt glassen.

Nä, glassen kostar ungefär som en sex-pack folköl så jag föredrar folköl istället för glassen...

Klangen - sluta, hade jag inte spelat denna månaden så hade jag inte haft råd att betala alla räkningar denna månaden.

Fan, kan man inte få ha roligt någon gång?
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Ja! Du ska se att det blir din tur igen i livet! Alla kommer vilja vara din vänn och du kommer få alla dina drömmar uppfyllda!!
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13097
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Fylletråd!

Post by amandara »

Spel är af djäfulen kommen.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

amandara wrote: 27 Jan 2023, 20:56 Spel är af djäfulen kommen.
Jag spelar gärna med ditt hjärta Amandara!
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13097
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Fylletråd!

Post by amandara »

Yaha. Du är way out för ung för mig Klankedinken. Även om du är begåvad. Och way out. Galen you might say. Men vem är inte det. Men du är inte för mig och jag är inte för dig. Peace love & understanding.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

amandara wrote: 27 Jan 2023, 21:02 Yaha. Du är way out för ung för mig Klankedinken. Även om du är begåvad. Och way out. Galen you might say. Men vem är inte det. Men du är inte för mig och jag är inte för dig. Peace love & understanding.
Jag är den ända här som förstår var du kommer ifrån Amandara! Jag är din kindred spirit, din enda kärlek. Varför kan du inte bara acceptera att vi hör ihop?
Post Reply