ZOEGAS STÖR OCH FÖRSTÖR TRÅD - HUR LÄNGE TILL?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Ordlek som börjar och slutar på samma bokstav

Post by Schizofreni »

zoegas wrote: 25 Aug 2021, 09:47*Plopp*
?
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Ordlek som börjar och slutar på samma bokstav

Post by Schizofreni »

zoegas wrote: 03 Aug 2021, 18:37 Jag ser framför mig hur ni sitter i nån inrökt bingohall med stämpeln i högsta hugg.

"Ordlek som börjar och slutar på samma bokstav #4119" *Plopp*
"Ordlek som börjar och slutar på samma bokstav #4120" *Plopp*

Image

Ryck upp er och skriv något intressant och roligt istället. Så kommer det kanske mer folk hit?
(Är det givande att bara köra ditt egna rally och ignorera väldigt enkla regler? )
(Du kan väl skapa dina egna trådar om du inte gillar andras, i stället för att bara störa och förstöra?)
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: ZOEGAS STÖR OCH FÖRSTÖR TRÅD - HUR LÄNGE TILL?

Post by Schizofreni »

(jag är lugn - kanske du kan lugna ned dig och följa några väldigt enkla regler??)
(Eller bara strunta i att skriva?)
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19009
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: ZOEGAS STÖR OCH FÖRSTÖR TRÅD - HUR LÄNGE TILL?

Post by Krokus »

(Jag var tvungen att se vilken tråd detta var, i och med att titeln har ändrats! :lol: )
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 59542
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: ZOEGAS STÖR OCH FÖRSTÖR TRÅD - HUR LÄNGE TILL?

Post by Nissegossen »

Knock!
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8338
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Ordlek som börjar och slutar på samma bokstav

Post by Richard »

Nä, jag vet inte varför tråden har bytt namn. Men detta var väl ordlekstråden?

Nu byter jag tillbaka o så slutar vi med påhopp! Det gäller även små påståenden om andra användare som kan ta illa upp. Samt håller oss till ämnet.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Ordlek som börjar och slutar på samma bokstav

Post by Schizofreni »

Richard wrote: 25 Aug 2021, 12:09 Nä, jag vet inte varför tråden har bytt namn. Men detta var väl ordlekstråden?

Nu byter jag tillbaka o så slutar vi med påhopp! Det gäller även små påståenden om andra användare som kan ta illa upp. Samt håller oss till ämnet.
Det var så klart jag som bytte namn på tråden
Vill Zoegas ha en mer flexiblare tråd där man kan skriva vad som helst utan hänsyn till andra, så kan vi väl acceptera en högre flexibilitet som passar han. Vilket inkluderare att rubriken ändras för att anpassa sig till hans ignorans.

Hur många gånger till ska Zoegas komma in störande och förstörande?

Är det inte rimligt att anpassa trådens namn lite flexibelt efter detta, så att någon reaktion sker?
User avatar
björk
Tuliummedlem
Posts: 3939
Joined: 10 May 2021, 15:42

Re: ZOEGAS STÖR OCH FÖRSTÖR TRÅD - HUR LÄNGE TILL?

Post by björk »

"en" semi fagget allways have to tell hi´s toy´s.
User avatar
Kloppe
Berylliummedlem
Posts: 2588
Joined: 31 May 2021, 18:18

Re: ZOEGAS STÖR OCH FÖRSTÖR TRÅD - HUR LÄNGE TILL?

Post by Kloppe »

User avatar
Jocke
Cesiummedlem
Posts: 12978
Joined: 10 May 2021, 16:35

Re: Ordlek som börjar och slutar på samma bokstav

Post by Jocke »

Schizofreni wrote: 25 Aug 2021, 12:23
Richard wrote: 25 Aug 2021, 12:09 Nä, jag vet inte varför tråden har bytt namn. Men detta var väl ordlekstråden?

Nu byter jag tillbaka o så slutar vi med påhopp! Det gäller även små påståenden om andra användare som kan ta illa upp. Samt håller oss till ämnet.
Det var så klart jag som bytte namn på tråden
Vill Zoegas ha en mer flexiblare tråd där man kan skriva vad som helst utan hänsyn till andra, så kan vi väl acceptera en högre flexibilitet som passar han. Vilket inkluderare att rubriken ändras för att anpassa sig till hans ignorans.

Hur många gånger till ska Zoegas komma in störande och förstörande?

Är det inte rimligt att anpassa trådens namn lite flexibelt efter detta, så att någon reaktion sker?
Reaktion (vill ha tillbaka ursprungstråden!)
User avatar
Schizofreni
Vanadinmedlem
Posts: 1017
Joined: 10 May 2021, 15:14
Contact:

Re: Ordlek som börjar och slutar på samma bokstav

Post by Schizofreni »

Jocke wrote: 25 Aug 2021, 15:09
Schizofreni wrote: 25 Aug 2021, 12:23
Richard wrote: 25 Aug 2021, 12:09 Nä, jag vet inte varför tråden har bytt namn. Men detta var väl ordlekstråden?

Nu byter jag tillbaka o så slutar vi med påhopp! Det gäller även små påståenden om andra användare som kan ta illa upp. Samt håller oss till ämnet.
Det var så klart jag som bytte namn på tråden
Vill Zoegas ha en mer flexiblare tråd där man kan skriva vad som helst utan hänsyn till andra, så kan vi väl acceptera en högre flexibilitet som passar han. Vilket inkluderare att rubriken ändras för att anpassa sig till hans ignorans.

Hur många gånger till ska Zoegas komma in störande och förstörande?

Är det inte rimligt att anpassa trådens namn lite flexibelt efter detta, så att någon reaktion sker?
Reaktion (vill ha tillbaka ursprungstråden!)
Jatack, ja med!
Dock så verkar det som om Zoegas kan grisa runt hur och närhelst det passar. Så länge det är så tycker jag nog att vi kan döpa tråden efter elefanten i rummet. Det räcker med grisande nu!

ZOEGAS STÖR OCH FÖRSTÖR TRÅD - HUR LÄNGE TILL?

Det var inte direkt första gången!

Det är inget som hindrar att tråden funkar normal ändå - fastän namnet är nytt (och att zoegas grisar runt ignorant utav bara helvete)

Nogger
Locked