Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12638
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag drömde att jag städa. :cry:
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23227
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

zoegas wrote: 26 Mar 2024, 09:59 Jag drömde att jag städa. :cry:
Dags att städa i verkligheten? :D
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12638
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jaaa. Men känner mig inte så sugen. Det har alltid varit ett gissel för mig. Hata städa.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12638
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag drömde att jag besökte en Amerikansk ubåt. När vi kasta loss fick jag reda på att vi skulle vara borta hela sommaren. Två månader, blev knäckt.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt hade en kompis fått erbjudande om en fyrarummare för 8000kr/månaden (hyresrätt) men hon ville inte ha den lägenheten pga att den behövde renoveras. Istället köpte min sambo lägenheten för 400kr och vi skulle renovera den åt kompisen. Väldigt snällt av oss! Men vi kom inte så långt med renoveringen i och med att det var skräp överallt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13167
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad drömde du i natt?

Post by amandara »

Jag drömde att det var insekter, små och stora, överallt. När jag vaknade tog jag extra haldol. Det var riktigt obehagligt. Och tecken på att jag går in i och ut ur psykos state of mind.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12638
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag drömde jag var i lumpen igen. På en minröjare. De var helt galna. Speciellt befälen.
User avatar
Kloppe
Terbiummedlem
Posts: 2414
Joined: 31 May 2021, 18:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Kloppe »

Drömde att jag satt på tvärbanan (spårvagn) och tände en cigarett. Blev lite orolig att det skulle märkas av övriga passagerare. Då såg jag att en personal i kollektivtrafiken också satt och rökte. Blev då lättad. Det konstiga var att jag kom åt med cigaretten mot delar av inredningen på tvärbanan, och då smälte plasten och det blev som en lång sträng av smält plast mellan cigaretten och handtaget.
Sen var det en massa vänner från ungdomstiden och jag, och jag kommer bara i håg korta fragment av detta.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36643
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Vad drömde du i natt?

Post by memphis »

Har tagit medicinen mot mardrömmar i tre dagar nu, och hittills märker jag önskvärd effekt! Jag har haft behagligare drömmar dessa tre nätter. Peppar peppar ta i trä.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18566
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Tror ni inte att jag drömde en mardröm om sambons bil? Jag försökte lägga i handbromsen men hittade den inte. Jag drog i allt annat i bilen och det stack ut massor med kablar överallt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12638
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag drömde jag var på en höjdarfest. Typ frimurare. Jag satt vid ett bord med min bror och två andra. Då kom det någon bakom mig och sköt de två killarna. Jag såg inte vem. Sen den ena hade en fin klocka, så jag tog den innan jag och min bror sprang därifrån. Klockan var värd över miljonen, sen fick jag ångest för det hela var kanske filmat..
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Leakim97 »

Jag drömde om Fantasio, det var en överraskning om hur han såg ut och hur han var, det stämde inte överens med den bild jag fått. Drömar kan vara så konstiga ibland
Post Reply