Hur ser din morgondag ut?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36932
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by Geta »

I morgon ska jag städa i soffan och grädda våfflor. Har ingen grädde men det blir bra ändå.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by Leakim97 »

Imorgon ska jag hem till far och hans särbo bjuden på middag. Ska även motionera på förmiddagen
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10544
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by mrsearlgray »

ska fira påsk med familjen. annars så hoppas jag hinna med att tvätta lite till och kanske börja på första inlämningen.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36679
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by memphis »

Gör inget särskilt imorgon. Långfredag. Minns det som en tråkig dag när jag var barn.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36932
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by Geta »

Idag är långfredagen som vilken annan dag som helst. När jag var barn var den ödesmättad. Vi fick inte leka med grannbarnen. I kyrkan hade man ingen duk på altaret utan bara stenplattan.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12650
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by zoegas »

Geta wrote: 28 Mar 2024, 14:48 I morgon ska jag städa i soffan och grädda våfflor. Har ingen grädde men det blir bra ändå.
Kan man grädda våfflor utan grädde?
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36932
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by Geta »

Jag använder våffelmix men vispgrädde hade varit gott till med sylt.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18578
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by Krokus »

Imorgon ska jag åka till brorsan och äta mat (och godis). Har ingen större lust egentligen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by Leakim97 »

Ska motionera på förmiddagen sedan åka till min vän och titta på hockeylördag och äta god mat på eftermiddagen. Det är Leksand jag håller på och det står 2-2 i matcher mellan Leksand och Frölunda. Först till 4 vinster tar semifinalplatsen och får spela mot Skellefteå i en bäst av sju.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58232
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by Nissegossen »

Fick tag i grannen han stod på Stora Willys i Partille hans sambo sade Gamlestaden (Gamlestan) men fick tag i honom i siste minuten och han köpte lax en stor förpackning rökt och han köpte sill i småglas, han fick en tvåhundring det gick på 130 han sade att det skulle gå till sonen som fyller 15 år idag. Jag visste inte om det, jag gav hans halvbror en glassbomb när han fyllde 15 eller 16 år med cocktailbär och likör i glassen och han fick den dagen innan, den lymmeln kunde inte hålla sig från att smaka samma dag han fick den erkände han efteråt, jag har haft god kontakt med honom, han fick hjälp av mig att rensa datorn från virus när han var 14 år, han stoppade en sten i min sko och stod bakom mig och rufsade mig i håret när jag jobbade med gratisprogram att rensa hans dator från virus och det var droppen jag sade till honom för jag var rasande och sade jag vet hur man dödar med ett slag eller två, gör inte om det och hotade med stryk, mamman ställde sig framför honom och jag sade till honom väx upp för fan och gick
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36679
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by memphis »

I morgon kväll ska jag spela bingolotto.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58232
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur ser din morgondag ut?

Post by Nissegossen »

I morgon påskdagen inte så mycket ingen fest då, en vanlig söndag, jag äter lammstek vet inte vad tjejen vill äta i morgon, har vegetariska alternativ
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply