Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12676
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag läxa upp en snorunge som börjat röka.
User avatar
SpaceCorp
Lutetiummedlem
Posts: 1577
Joined: 22 May 2021, 20:57

Re: Vad drömde du i natt?

Post by SpaceCorp »

Jag drömde jag kontaktade en gammal studiekompis, sånt skulle jag drömt om lite tidigare
för det tänkte jag inte på att jag kunde göra i verkligheten.
Beror på kognitionen nog att jag inte tänkte på det, nu är det lite sent att göra det.
Typ 20 år sen jag pluggade.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Nån sketen mardröm.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5456
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Koi »

Att jag hade 5 hundar och en katt i lägenheten. Hundarna gick och kissade i badrummet. På väggarna. Jag fick bära ut badkaret för att kunna göra rent. Men de kissade mer och mer så jag hann inte göra rent. Det var inte ens mina hundar. Jag hade oväntade gäster hemma som hade hundarna med sig. Oväntade gäster var att de klev in i lägenheten fast jag inte bjudit in dem. De hade skrivit och ritat massa hemligheter på papper som de satte för fönstren med så man inte kunde se ut utan att lyfta på pappret. En av de oinbjudna gästerna heter Maria.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6525
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde helt "whack" om två sadister.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12676
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag drömde jag tog ett jobb. Jag sköt ner en skyskrapa med en pilbåge.. Men i arbetsbeskrivningen stod det att jag bara skulle ta bort fasaden. :?
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6525
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Jag drömde jag blev fast på Irans flygplats i dagar. Det var varmt och svårt få tag på vatten.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18603
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Jag drömde om marsvin. De hade avtagbara klor, som fastnade i min hud. Gjorde skitont att ta bort klorna.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6525
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Jag låg i en tank i framtiden och väntade på att vakna. Sedan var jag liksom sjuk också, jag hade en gen som bara 31,000 människor i världen hade.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13203
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad drömde du i natt?

Post by amandara »

Jag har börjat drömma som Farao, om helt vardagliga saker, sånt som berör min vardag här och nu. Jag har slutat dricka vin och det är säkert en anledning, sen känns det som att den akuta krisen som jag har varit i sen i somras är över. Men jag kan ha fel. Men det känns iallafall fall bra. Jag drömde oxå om målarverksamheten - och när jag vaknade kändes det som att drömmens innehåll var en samling av vad jag erfarit där, relationer och att jag faktiskt inte känner för att måla. När jag vaknade och tänkte igenom drömmen kände jag, att nej - det blir ingen målarverksamheten för mig. Inte nu iallafall. Om det ens finns plats.

Det känns som att jag har konstruktiva drömmar som bearbetar det som är relativt här och nu.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18603
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt försökte jag skölja ur munnen med vatten och sedan spotta i handfatet. Mitt saliv var gul-brunt som om jag hade nån infektion i munnen eller liknande.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23277
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Tror spottet kan bli grönaktigt vid magkatarr.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply