Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

😝
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Dom andra gick på knark medan jag gick på folköl och cigaretter - det förklarar saken!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

- "Alla utsatta barnen kontaktade BRIS för att få stöd och hjälp förutom Alexander när han var barn för han skulle kontakta Aliens på telepatisk väg för att bli UFO-ombordtagen!".

"Alexander"
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har några öl kvar och har laddat min timerbox med ett paket cigaretter - Prince, ja, men då är halva dagen räddad! Sen andra halvan på dagen och kvällen vet jag ännu inte hur det blir?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag blev sen senare faktiskt UFO-ombordtagen fast psykiskt - och då var det kört för min del! För jag blev i samma veva även psykiskt korsfäst när de tvångs inlade/tvångsmedicinerade mig på psyket.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen måste jag ändra tiden till min cigarett timerboxen för jag har inte råd att röka cigaretter för runt 5 tusen kronor/månaden.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Då blir världen ännu mer osäkrare!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hade jag inte haft cigaretter eller folköl i mitt liv då hade det säkert varit något annat beroende eller så kanske jag hade tagit livet av mig - vem vet? En sak vet jag i alla fall är att cigaretter och folköl räddade mitt för det beroende var på ett sätt ett utdraget självmord.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: mitt liv
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag vill inte ta livet av mig idag men mitt beroende har kostat mig - dragit ner mig närmare döden.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23780
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Nöj dig med tre cigg om dagen. Morgon, middag, kväll.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det går absolut inte för då går världen under med kärnvapen/atombomb!
Post Reply