Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23392
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Fet fisk som lax är bra för hjärtat.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jo, äter väl lax ibland fast jag har på senare tid fått ätstörningar eftersom jag dricker folköl ofta. Säkert gått ner över 5 kg ner i vikt omedvetet. Jag har aldrig bantat i mitt liv men som sagt, fått ätstörningar på grund hjärtflimmer och öldrickandet och sen har jag inte mått så bra det sista efter tio krascher sen ett halvår tillbaka.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Dricker öl idag igen och mår rätt bra nu under salongsberusat tillstånd men innan så hade jag lite ångestattacker. Fick i mig en halv portion fiskagräng i dag i alla fall.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: fiskgratäng
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tror det är kört för alla om man säger så! För jag har sett framtiden. Vaknat två gånger och två-tre gånger i vaket tillstånd har jag sett den här staden explodera/såg vitt sken. Vet inte när det kommer att ske men är nästan säker på att det kommer att ske någon gång i mitt liv. Så om det är innan min komet kommer eller efter det vet jag inte?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Eller så handlar allt bara om min ångest - fast jag är inte så säker på det för jag har sett framtiden förr och det har sen varit verkligt?!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ett exempel som jag såg i synen var när jag var i tonåren. Såg i synen att jag mötte en bekant när jag var på väg till Systembolaget. Sen senare i livet hände det på riktigt.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Allt i synhallucination stämde överens med det i verkliga livet! Vädret med mera stämde.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Våren 1990 var som om jag öppnade en port till framtiden!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: Ett exempel som jag såg i synen var när jag var i tonåren.

Det var rättare sagt våren 1990 när jag var 18 år gammal.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det var som om jag såg i synen runt 25 år i framtiden! För det var då jag mötte bekante på vägen till Systembolaget.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12707
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Hände mig en incident igår på restaurangen. Jag fick Deja vu. Men mindes när jag kom hem att det var något jag drömt för längesen som blev verkligt.
Post Reply