är det här förklaringen till mina föräldrars brott mot mig

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

är det här förklaringen till mina föräldrars brott mot mig

Post by killet08 »

hej jag har funderat på varför jag, min bror och min syster behandlats olika.

Min brorsa exempelvis behandlades normalt bortsett från dagisperioden och lågstadietiden då han medecinerades med lugnande efter maten och blev matat mycket och pappa tvingade mig göra allt för honom t.o.m gå från andra sidan vardagsrummet eller en trappa ner för att räcka ut en boll som han kunde nå med en handräckning.

Sedan föddes min brorsa senast alltså i en smartare generation.

Sedan kallade min brorsa min mamma för mamma medan jag och min syrra kallade henne för lena.

Sedan förstörde inte min brorsa min mammas barndom genom att inte födas när hon var 16 utan hon var 27.

Sedan föddes han inte under fattiga omständigheter i ukraina och i en tidigare generation med tråkigare underutveckling.

Sedan var min mamma mognare när hon födde honom som 27 åring.

Sedan var min brorsa ensam att födas jamfört med min syrra och mig.

Sedan Var det längre från den tiden då hon misshandlades blodig med linjal under skoltiden när hon däremot födde mig i en närmare tid till händelsen.

Sedan har min mamma add som gör att saker blir mer rörigare och hon kan säga saker till psykiatrin till nackdel för mig som t.o.m är lögner men som dyker upp under det omedvetna.

Sedan hade hon mig som fick ta hand om brorsan till skillnad från när jag föddes och hon fick ta hand om mig och t.o.m även min syrra.

Sedan har hon en utvecklingsstörning så hon tror att bara för att min pappas jobbarkompisson fick ritalina och kunde tänka klarare så fungerade farliga fördummande neuroleptika samma sak.

Sedan har hon dyslexi och skriver både fel och stavar fel på viktiga papper som hamnar i journalen.

Sedan har hon dessutom kompliserad dyslexi som är så kraftig att det påverkar hur hon pratar och i kombination med andra diagnoser gör att hon lättare säger fel, ljuger och gör bort sig.

Sedan har hon hela sitt liv varit fetast så fet att hon räknas som 4 av henne tillsammans.

Sedan så är hon på gränsen till dvärg bara 152 cm lång.

Sedan har hon varit helt tandlös redan vid 50 årsåldern och skaffade låtsaständer.

Sedan har hon autism så att hon drar knivskap gräns mellan rätt och fel och behandlas hon fel eller mår dåligt själv så tror hon att det är rätt.

Sedan är hennes man 33 när hon inte äns var 15.6 när hon blev med barn så hon får alltså bli som mamma åt en gammal gubbe idag.

På tal om autism jag vet en tjej som var autistisk och utvecklingsstörd och hon hade likartade tendenser på vissa saker. Exempelvis har katter jakt och lekinstinkt på sina byten så när den tjejen gav mat till katten och katten lekte med maten och tog ut den utanför tallriken så tog hon kattade skakade om den och kastade den aggresvit på golvet och sa att den äter inte en leker bara.

Min mamma och vi hade möss, kanin, och fiskar, kaninen tog hon aldrig hand om utan det gjorde mormor sedan hade de 2 olika versioner om vad de gjorde med den min mamma och pappa ena gången sa de att de gav till sjukhuset andra gången till en kompis som gjorde mat av den genom att döda den.

Fiskarna dog nästan när deras begagnade akvarium som de köpte via blocket började läcka men det skadade de inte sedan sa de att de gjorde sig av med fiskarna men ville inte säga hur men jag fick veta att de spolade ner helt levande friska fiskar i toaletten.

Mössen fick tumör och de friska gav de bort till sjukhuset och inga djur hade min mamma ansvar över.

En annan orsak är att tror att jag bad och vädjade att hon skulle utredas så vägrade hon tills hon blev tvungen när jag försvann hemifrån och mormor dog och hon inte kunde klara hemmet och allt själv trots att brorsan blev vuxen och inte behövdes tas om hand.

Min mamma är så fet och vet inte hur hon ska göra med frisyren och hon har tunna kjolar även på vintern och bara ruffsar om håret med lite gele.

Min mamma gjorde nästa misstag och blev tillsammans med en annan man och då blev hennes liv återigen problem då han direkt gjorde slut med henne.

Min mamma ljög för alla att jag och min syster var min mormors barn och då funderade läraren i lågstadiet det verkar lite mysko i er familj.

Min mamma kräktes och grät ofta när henne man tvingade henne att ta hand om mig och min syrra så var det inte när hon födde brorsan för jag fick ta hand om honom och dessutom på ett onormalt överdrivet sätt.

Min brorsa har vissa problem som mina föräldrar han är kort, har varit fetast med en fetma på alla klasser och långt värre än så och trots att han gått ner i vikt så är han fortfarande fet är 173 lång väger 110.

Medan jag hade bäst, tur, var längst, snyggast, jobbade tidigast, jobbade mäst, hade tur med tjejer, tjänade mäst pengar för min ålde jag var t.o.m underviktig som en extra säkerhetsåtgärd mot den ondska som mina föräldrar begått mot mig.

Jag är idag 181 cm lång väger 79 kg. Har gått upp från något med 50 kg till 142 kg kanske mer beroende på när man börjat väga mig.

Måste avsluta nu ska fortsätta skriva sen och ta upp pappas bakgrund och psykiska problem.
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: är det här förklaringen till mina föräldrars brott mot mig

Post by killet08 »

killet08 wrote: 29 Apr 2024, 19:05 hej jag har funderat på varför jag, min bror och min syster behandlats olika.

Min brorsa exempelvis behandlades normalt bortsett från dagisperioden och lågstadietiden då han medecinerades med lugnande efter maten och blev matat mycket och pappa tvingade mig göra allt för honom t.o.m gå från andra sidan vardagsrummet eller en trappa ner för att räcka ut en boll som han kunde nå med en handräckning.

Sedan föddes min brorsa senast alltså i en smartare generation.

Sedan kallade min brorsa min mamma för mamma medan jag och min syrra kallade henne för lena.

Sedan förstörde inte min brorsa min mammas barndom genom att inte födas när hon var 16 utan hon var 27.

Sedan föddes han inte under fattiga omständigheter i ukraina och i en tidigare generation med tråkigare underutveckling.

Sedan var min mamma mognare när hon födde honom som 27 åring.

Sedan var min brorsa ensam att födas jamfört med min syrra och mig.

Sedan Var det längre från den tiden då hon misshandlades blodig med linjal under skoltiden när hon däremot födde mig i en närmare tid till händelsen.

Sedan har min mamma add som gör att saker blir mer rörigare och hon kan säga saker till psykiatrin till nackdel för mig som t.o.m är lögner men som dyker upp under det omedvetna.

Sedan hade hon mig som fick ta hand om brorsan till skillnad från när jag föddes och hon fick ta hand om mig och t.o.m även min syrra.

Sedan har hon en utvecklingsstörning så hon tror att bara för att min pappas jobbarkompisson fick ritalina och kunde tänka klarare så fungerade farliga fördummande neuroleptika samma sak.

Sedan har hon dyslexi och skriver både fel och stavar fel på viktiga papper som hamnar i journalen.

Sedan har hon dessutom kompliserad dyslexi som är så kraftig att det påverkar hur hon pratar och i kombination med andra diagnoser gör att hon lättare säger fel, ljuger och gör bort sig.

Sedan har hon hela sitt liv varit fetast så fet att hon räknas som 4 av henne tillsammans.

Sedan så är hon på gränsen till dvärg bara 152 cm lång.

Sedan har hon varit helt tandlös redan vid 50 årsåldern och skaffade låtsaständer.

Sedan har hon autism så att hon drar knivskap gräns mellan rätt och fel och behandlas hon fel eller mår dåligt själv så tror hon att det är rätt.

Sedan är hennes man 33 när hon inte äns var 15.6 när hon blev med barn så hon får alltså bli som mamma åt en gammal gubbe idag.

På tal om autism jag vet en tjej som var autistisk och utvecklingsstörd och hon hade likartade tendenser på vissa saker. Exempelvis har katter jakt och lekinstinkt på sina byten så när den tjejen gav mat till katten och katten lekte med maten och tog ut den utanför tallriken så tog hon kattade skakade om den och kastade den aggresvit på golvet och sa att den äter inte en leker bara.

Min mamma och vi hade möss, kanin, och fiskar, kaninen tog hon aldrig hand om utan det gjorde mormor sedan hade de 2 olika versioner om vad de gjorde med den min mamma och pappa ena gången sa de att de gav till sjukhuset andra gången till en kompis som gjorde mat av den genom att döda den.

Fiskarna dog nästan när deras begagnade akvarium som de köpte via blocket började läcka men det skadade de inte sedan sa de att de gjorde sig av med fiskarna men ville inte säga hur men jag fick veta att de spolade ner helt levande friska fiskar i toaletten.

Mössen fick tumör och de friska gav de bort till sjukhuset och inga djur hade min mamma ansvar över.

En annan orsak är att tror att jag bad och vädjade att hon skulle utredas så vägrade hon tills hon blev tvungen när jag försvann hemifrån och mormor dog och hon inte kunde klara hemmet och allt själv trots att brorsan blev vuxen och inte behövdes tas om hand.

Min mamma är så fet och vet inte hur hon ska göra med frisyren och hon har tunna kjolar även på vintern och bara ruffsar om håret med lite gele.

Min mamma gjorde nästa misstag och blev tillsammans med en annan man och då blev hennes liv återigen problem då han direkt gjorde slut med henne.

Min mamma ljög för alla att jag och min syster var min mormors barn och då funderade läraren i lågstadiet det verkar lite mysko i er familj.

Min mamma kräktes och grät ofta när henne man tvingade henne att ta hand om mig och min syrra så var det inte när hon födde brorsan för jag fick ta hand om honom och dessutom på ett onormalt överdrivet sätt.

Min brorsa har vissa problem som mina föräldrar han är kort, har varit fetast med en fetma på alla klasser och långt värre än så och trots att han gått ner i vikt så är han fortfarande fet är 173 lång väger 110.

Medan jag hade bäst, tur, var längst, snyggast, jobbade tidigast, jobbade mäst, hade tur med tjejer, tjänade mäst pengar för min ålde jag var t.o.m underviktig som en extra säkerhetsåtgärd mot den ondska som mina föräldrar begått mot mig.

Jag är idag 181 cm lång väger 79 kg. Har gått upp från något med 50 kg till 142 kg kanske mer beroende på när man börjat väga mig.

Min mamma tog massa lån försökte utbilda sig men lyckades inte klara av utbildningen.

Min mamma försökte ta körkort men klarade inte av och t.o.m krockade vid ett tillfälle på ett krokat sätt då hon skulle börja köra normalt men hon var osäkerher och en bil körde på hennes bil på sidan.

Min mamma klarar inte äns hantera räkningar och förstår inte mycket om internet osv.

Min brorsa är enda hoppet till de för att föra vidare gener genom att skffa barn och han har aldrig varit till besvär för de som jag tidigare skrivit orsakerna om näre det gäller var, hur och när han föddes. Dessutom är han enda sällskapet och stödet för de.

När jag tittade på fotografier från när min mamma var barb så såg jag tydligt att hon var utvecklingsstörd.

Hon valde ett tungt arbete så hon valde fel liv genom hemtjänstjobb.

Hon känner att hon aldrig flyttat hemifrån för att hennes mamma och hennes man gifte sig låg i samma säng och hon var fortfarande som dotter som aldrig flyttat hemifrån med 2 vuxna i samma ålder som var som hennes föräldrar.

Nu till varför min syrra drabbades också men mindre än brorsan men mer än mig där kan jag säga att alla kritierier är likadana som i mitt fall fast min syrra hade ena sne öga, hade glösögon blev mobbad för sina glöasögon, var vägde mer än mig fast hon var normalviktig, var tjej, föddes 1.6 år tidigare och förstörde inte lika mycket livet tidigare än jag för min mammas barndom genom att ta hand om henne.

Min syrra var bestämd och inte undergiven som jag och sa emot och lätt kunde vända sig till socialen eller prata med någon snsvarig om hon utsattes som jag.

Min syrra lurades inte in i gratis arbete hade inte de omständigheterna som i mitt fall där en kompis till mig i klassen hade mamma som jobbade i min brorsas dagis och sa var man kunde vända sig för att dela ut tidningar.

Min syrra hade inte drabbats av samma korkade dagislärare och inte blev biten av någon som hon behövde knuffa undan så att man tolkade det som avvikande och trots att läkarna sa att det inte är något fel på mig så gick mina föräldrar emot och gjorde allt tvärtom.

Min syrra fick inte bidrag att bli bestulen på.

Min syrra gick till kompisar för att slippa ta hand om hemmet inte nog med att hon inte arbetade.

Min syrra gav min mamma sovmorgon för att det som tolkades som avvikande i dagis på en normal sak ledde till en förberedande skola så att jag fick vakna 5.00 på morgonen och åka 2 timmar runt stockholm och hämta olika klasselever i taxi.

Nu när det gäller pappas brott mot mig.

Min pappa utbildade sig flera år utan att i princip ha tjänat något alltså till läkare han blev förlossningsläkare och idag får han mindre i pension än den som jobbar med lägsta lönen.

Han är äldst.

Han är på gränsen till fetma.

Han kommer från ett land där de kanske inte hade äns tv inte nog med att det även bara fanns svartvit tv under hans barndom.

Han blev psykisk sjuk av att ha blivit tillsammans med en så sjuk och ful kvinna som min mamma.

Hennes fru blev otrogen mot honom.

Han har inga riktiga barn som har kontakt med honom syrran dog i hjärtstillestånd vid 33 och jag sitter i syket och vill inte ha med de att göra.

Brorsas är inte hans riktiga son.

Han jobbade som städare i början när han kom till sverige trots att han utbildade sig till förlossningsläkare.

Han fick diabetes och tolkar det som varför ska han få det när det är jag och min syrra som fruktar sprutor och blod.

Han är kortare än vad det är för normallängd.

Han blev misshandlad som barn.

Han har en sådan persolighet att han vet inte hur man är och ska vara som pappa.

Han fick hypofystumör vilket ledde till att han blev kastrerad resten av livet då testestoren inte tillverkas och han måste ta sprutor förutom diabetessprutot.

Han fick problem med kortisol som ger honom extrem stress på grund av tumören.

Han saknar massa andra hormoner som är viktiga.

Han fick så kraftiga utbrott efter hjärnoperation att han kastade sönder allt i hemmet som krukor, glas, koppar, tallrikar, lampor, dammsugar, fjärrkontroller, vaser, leksaker, askkoppar, tv osv. Det ledde till att mormor ringde syket vilket hon inte borde göra för då använde han syket mot mig och min syrra. Först använde han mog mig som har en sådan bakgrund som dagis skapat, föråldrad dummare tid och förberedande skla jag gick i och på den tiden fick man inte placera barn i sådan skolor utan at de har diagnos.
Jag var undergiven och tyckte synd om honom darför gjorde jag inte så stark protest.

Sen försökte han medecinera syrran men hon rymde hemifrån frivilligt och då hotade han med polisen.

Han uppmasade mig och min syrra ta självmord när vi mådde dåligt av han brott mot oss.

Han fick hjärtatack och fick hamna i sjukhuset.
Det är toppen på ett isberg historien om deras orsak till brott mot mig kan göras lång.

Jag slår rekord på bra saker i hela sjukhuset som ekonomiskt, kunskapsmässigt, arbetsmässigt hur lite jag gör, hur snabbt jag gått ner, hur mycket jag gått ner osv. Men brösten är störst, överflödig hud är mäst, hjärnskadorna värst.

Sedan om man nämner historiska rekord så har jag måååånga hemska rekord som slår hela skarpnäck hela karsuddens sjukhus och t.o.m hela sverige vilket medeia bl.a. skrivit om att jag var den första testpersonen som skulle gå 10e special år ör att praktisiera överallt gratis jag jobbade 10 timmar på vissa ställen gratis under hela det 10e året.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 58992
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: är det här förklaringen till mina föräldrars brott mot mig

Post by Nissegossen »

Om det begåtts ett brott, överlämna det till polisen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
killet08
Magnesiummedlem
Posts: 27
Joined: 17 Dec 2023, 08:23

Re: är det här förklaringen till mina föräldrars brott mot mig

Post by killet08 »

det är preskriberat jag tyckte för synd över att de var psykiskt sjuka och de hjärntvättade mig, hotade mig och skrämde med att de är 2 vuxna föräldrar över mig så de kommer tro på de istället men i efterhandl flera år efteråt tog jag reda på via journaler, bevisade hur mycket för andra som träffat mig många lögner och ekonmiska brott bevisades tydligt och jobben jag gjort mycket bevis kom fram men mycket går inte bevisa sådant som de sagt och gjort sexuellt men det som det finns klara bevis på är preksriberade.
Post Reply