velar över YouTube igen..

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10785
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: velar över YouTube igen..

Post by mrsearlgray »

Zoidar wrote: 12 May 2024, 19:02
mrsearlgray wrote: 12 May 2024, 19:01 här sitter jag och funderar igen. vill göra en ny vlogg nästa vecka, men funderar antigen att göra den på svenska eller på engelska men vill iallafall testa en ny teknik, kan inte bestämma mig vilket språk bara.... hatar att jag inte kan bestämma mig.
Orkar du kan spela in en på svenska och en engelska.
tror inte jag orkar göra det samtidigt, det är möjligtvis om jag varvar videorna.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24080
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: velar över YouTube igen..

Post by Zoidar »

mrsearlgray wrote: 12 May 2024, 19:05
Zoidar wrote: 12 May 2024, 19:02
mrsearlgray wrote: 12 May 2024, 19:01 här sitter jag och funderar igen. vill göra en ny vlogg nästa vecka, men funderar antigen att göra den på svenska eller på engelska men vill iallafall testa en ny teknik, kan inte bestämma mig vilket språk bara.... hatar att jag inte kan bestämma mig.
Orkar du kan spela in en på svenska och en engelska.
tror inte jag orkar göra det samtidigt, det är möjligtvis om jag varvar videorna.
Ja, nog bättre. Jag vill börja med korta betraktelser igen. Hoppas jag kommer igång.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10785
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: velar över YouTube igen..

Post by mrsearlgray »

Zoidar wrote: 12 May 2024, 19:06
mrsearlgray wrote: 12 May 2024, 19:05
Zoidar wrote: 12 May 2024, 19:02

Orkar du kan spela in en på svenska och en engelska.
tror inte jag orkar göra det samtidigt, det är möjligtvis om jag varvar videorna.
Ja, nog bättre. Jag vill börja med korta betraktelser igen. Hoppas jag kommer igång.
får se hur jag gör i veckan som kommer... men gillar att planera saker så hatar när jag inte kan bestämma mig över någonting. :?

förlåt men vad menar du med betraktelser?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24080
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: velar över YouTube igen..

Post by Zoidar »

Jag spelade tidigare in korta kristna betraktelser jag la upp på youtube. Har lust att börja med det igen.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10785
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: velar över YouTube igen..

Post by mrsearlgray »

Zoidar wrote: 12 May 2024, 19:14 Jag spelade tidigare in korta kristna betraktelser. Har lust att börja med det igen.
jaha ja juste, tror jag har sett några av dom. :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37782
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: velar över YouTube igen..

Post by Geta »

Zoidar wrote: 12 May 2024, 19:06
mrsearlgray wrote: 12 May 2024, 19:05
Zoidar wrote: 12 May 2024, 19:02

Orkar du kan spela in en på svenska och en engelska.
tror inte jag orkar göra det samtidigt, det är möjligtvis om jag varvar videorna.
Ja, nog bättre. Jag vill börja med korta betraktelser igen. Hoppas jag kommer igång.
Zoidar,

Jag minns dina betrakteelser. De var bra och tänkvärda.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24080
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: velar över YouTube igen..

Post by Zoidar »

Geta wrote: 12 May 2024, 19:19 Zoidar,

Jag minns dina betrakteelser. De var bra och tänkvärda.
Tack Geta! ❤️
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Post Reply