Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

- "Jag vill ha en egen måne...";

"Ted"

MOON IMPACT ► First person view:

https://www.youtube.com/watch?v=NN_mGhLEg5c
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nej, världen skulle ha hållit sig till 2–4 timmarsarbete i sitt liv så hade världen sett mycket bättre ut! Men rika är rika de vill ha allt i världen in i det minsta.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vaddå - 8 timmar + övertid. det är väl ingen som bra utav det!?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: som mår bra
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vad planeten jorden behöver är en soft planet och inte tuff planet!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Herregud - nu under fyllan har jag haft telepati med Putin! Såg synhallucination att han badade i sin bubbelpool eller jacuzzi - eller vad det nu heter! Jag förstår inte varför jag har sådana gåvor från helvete?

Hursomhelst, Putin var missnöjd och pratade som det inte kan vara hans fel - allt. Något sådant!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Minns i alla fall våren 1990 så fick jag nedtryckta känslor som slog över och i samma veva fick jag en gåva från helvetet som jag inte ville ha men blev påtvingad att ha! Så på den vägen är väl det allt när det gäller mig.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, jag tror jag och Putin är på rätt samma nivålängd - för vi skiter båda i om världen måste under!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: måste gå under
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Han Putin har allt att vinna och förlora liksom jag! En dag sitter jag med utan cigaretter - och då är det ett faktum!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nej, men jag tror jag är värre än Putin för jag kör med en sten mot jorden på ett andligt plan och han "bara" 3:e världskriget!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Man ska nog hålla sig borta från mig! Jag kan skifta mellan olika parallella världar så därför.
Post Reply