Nytt om SD och sjukförsäkringen, trollfabriken, muren...

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38202
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen

Post by Geta »

Bulletin är konservativt.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13481
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen

Post by amandara »

Det är en konspirationsteori mot SD att de är jävulen själv. Lyssna på tex Socialdemokraterna och hur de pratar - hur mycket skit de slänger. UTAN att åka dit. Ingen kan tro om dem att de vill göra skit. SD är vänsterns huvudopposition - förr var det moderater som sågs i dåligt ljus. Den hederligaste politikern som inte svänger kappan efter vinden är ändå Åkesson. SD har i många år sagt - för mycket invandring, samhället raseras av för tung börda. Gängskjutningar - mord. Bedrägerier i samhällssystemen. Försvaret. Nu har alla andra tassat efter på SDs utstakade väg.

Såklart SD är ett hot för de övriga - de är för smarta, förutseende och sympatiska. Jimmy är ju en hedersknyffel jämfört med de andra partiledarna, han står för sin sak.

SD går hem. Klart det är hotande för många av de övriga partierna.

Sveriges ekonomi är ändå begränsad - vi kan inte släppa in halva världen utan att det får konsekvenser.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38202
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen

Post by Geta »

Det är inte trollfabriker som är det stora problemet i Sverige. Problemen är den ökande kriminaliteten med gängkriminella, skjutningar, sprängningar, korruptionen och infiltrationen i förvaltningar. Missbruk av bidrag hör också dit.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24495
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen

Post by Zoidar »

Sverige som varit ett tryggt land. Sorligt vad det blivit. :|
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38173
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen

Post by memphis »

När SD spred sitt Tal till nationen via youtube, köpte de reklamplats främst till män. Varför? Jo för att män är mera benägna att bli sverigedemokrater än vad kvinnor är. Men jag fick reklamen i mitt flöde på Youtube. Tror youtube att jag är en man, månntro? :think:
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38173
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen

Post by memphis »

"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38173
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen

Post by memphis »

Här en man som gjort sig en karriär på att "trolla" och vara oförskämd. Fast det är skillnad ändå för ett internettrolls ambition är inte att sprida skratt och glädje ju, utan motsatsen. https://youtube.com/shorts/mxNxuuM8cz8?si=6U9AlyWDGjDrKq9z
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38173
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen, trollfabriken...

Post by memphis »

"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10868
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen

Post by mrsearlgray »

memphis wrote: 20 May 2024, 21:45 När SD spred sitt Tal till nationen via youtube, köpte de reklamplats främst till män. Varför? Jo för att män är mera benägna att bli sverigedemokrater än vad kvinnor är. Men jag fick reklamen i mitt flöde på Youtube. Tror youtube att jag är en man, månntro? :think:
Det är faktiskt ett fenomen tydligen, kvinnor blir allt mer liberala och röstar därefter medans män blir mer konservativa och även där röstar därefter. Ska se om jag hittar den grafen från studien dom gjorde.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10868
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen, trollfabriken...

Post by mrsearlgray »

Där har vi den.
Attachments
GEwKg6EW4AAIUPv.jpeg
GEwKg6EW4AAIUPv.jpeg (347.38 KiB) Viewed 132 times
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38202
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen, trollfabriken...

Post by Geta »

Det har kommit en ny LO-ledare med andra takter. Han anser att Socialdemokraterna har varit för inriktade på att undvika SD och därför glömt bort arbetarna. Göran Greider är nöjd.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 60490
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Nytt om SD och sjukförsäkringen, trollfabriken...

Post by Nissegossen »

Sammanfattningsvis, SD är troll
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply