Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, det började väl redan år 1976 när jag var fem år gammal och var med om en trafikolycka - när en lastbil körde på mig så jag fick operera bort mjälten. Så på redan där kan man väl säga att satan förstörde mitt liv. Skulle inte vem som helst bli psykisk sjuk om man är fem år gammal och om en lastbil körde på en?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tur att dörren är låst för någon okänd försökte ta sig in alldeles nyss!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Och det är inte första gången!
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13424
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Nån som ryckte i handtaget?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, tror det finns sådana som vill testa om någon är hemma för det har varit många inbrott i det här området där jag bor som tidigare har varit ett lugnt område. Kan väl även vara en psykopat som vill mig illa med för den delen. Och sen kan det förstås också vara barn som busar.

Annars, vann lite på Roulett så jag köpte en andel på Stryktipset idag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Inget illa menat när det gäller män men jag har regler som är sådana att män och barn samt djur får inte komma hem till mitt hem! Det är bara kvinnor som får komma hem till mig.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, ska spela Roulett nu igen - se om jag kan vinna lite mer ändå!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vann igen lite på Roulett så jag spelade även 1 av 3 andelar på Topptipset också!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag hade velat ha öl till fotbollen men jag är för svag och rädd för att ge mig ut för att köpa öl - för hallucinationerna har tagit över mig mer eller mindre sen igår. Det brukar gå över men vet inte bara hur länge jag ska behöva vara passiv och leva i en abstrakt värld?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, det lilla jag sov i natt så drömde jag om att jag och kvinnlig psykolog blev nyförälskade så vi sprang lyckliga tillsammans. Sen stannade vi upp en stund och började krama varandra. Efter det så sa hon psykologen: - "Har du 2000 kronor som du kan låna till mig?". Jag svarade: - "Inom någon timma så kan jag ha ordnat det till dig!". Ja, det var den drömmen det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

1 av 3 här;

Skulle inte förvåna mig om spikarna inte går in:

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Fan också, nu börjar kvinnorna som jag känner bli oroliga för mig och mer eller mindre "hotar" att lägga in mig! Blir jag inlagd på psyk igen så vet jag inte om jag orkar längre - för där på psyk kan jag ändå inte få den hjälp jag behöver.
Post Reply