Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är för att kvinnorna är rädda för mig när jag pratar om att jag ser och hör drömmar!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ingen förstår mig ändå - varken inne på psyket eller ute i samhället! För andra kanske det inte är normalt att se och höra drömmar men för mig är det ganska normalt.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ok - nej, jag knarkar inte och har aldrig knarkat utan det är säkert "bara" en hjärnskada från trafikolyckan som jag var med om när jag var fem år gammal - det är ju efterverkningar utav sådant även långt fram i tiden. Till och med hjärtläkaren sa att min trafikolyckan kan också vara boven i dramat att jag har hjärtflimmer idag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

En annan faktor varför jag ser och hör drömmar kan ju vara att någon ha bett för mig nu igen - då kanske jag återinsjuknar av bara den anledningen. Schizofrena är ju besatta av demoner/andar enligt påvar och en del präster. Jag vill inte vara inlagd på psyket igen som även kan vara mångkulturellt - det blir ju någon slags andlig strid/religions krig på något konstigt sett.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag lever i en andlig verklighet vare sig jag vill eller inte bara just för att jag ser och hör drömmar!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det skulle bara vara filmregissören och skådespelaren David Lynch som skulle kunna förstå att kunna se och höra drömmar. We Live Inside in the Dream! För David Lynch kanske det bara är film men för mig är det på ett sätt på riktigt när man hör och ser drömmar;

0:27 / 2:21

Twin Peaks: Fire Walk With Me (1992) - David Bowie as Agent Jefferies - David Lynch:

https://www.youtube.com/watch?v=SVNQjThgg3o
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag får se nu i natt om jag kan sova eller om jag kommer att sova mer eller mindre i vaket tillstånd för att se och höra drömmar vare sig jag vill eller inte! Tog nu min sista lugnande tablett så det kanske går vägen den här natten i alla fall - sen nästa natt och nästa natt igen vetetusan hur det kommer att bli? Kvinnorna som jag känner kommer i alla fall att hålla koll på mig den närmaste tiden - det kan jag lova! De är några övervakningskameror när det gäller mig.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Kunde sova i natt utan att hallucinera så jag mår rätt bra nu igen! Det svänger snabbt för mig numera för det går upp och ner med mitt mående.

Mors dag idag - det är för sorligt att det ska vara så i mitt fall. Jag ser att jag aldrig haft en normal mamma eller styvpappa. Utan jag har fått växa upp med dumma psykopater som gjorde att jag blev fysisk och psykisk kronisk sjuk samt blev blåst på försäkringspengar två gånger i mitt liv. De prioriterade min halvsyster före mig också så hon gick före mig i allt fast hon är yngre än mig. Sen den hjälp jag fick utav min mamma och styvpappa (min styvpappa är död sen början av 2000-talet) sen våren 1990 motsvarar kaffepengar under mitt liv så jag har fått ständigt jaga efter extra pengar och det är så med alla som har fjuttig sjukersättning som aldrig har fått försäkringspengar fast man inte kan jobba någon mer gång. Sen kan man väl inte skylla allt på dom heller utan man måste skylla på det genomonda systemet också...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nog om det för jag har ändå inte med släkten/mamma att göra eller på mammas sida sen snart 20 år tillbaka och har aldrig någonsin träffat min pappas eller hans sida av släkten. Lika bra det - jag måste klara mig själv utan deras hjälp här i systemet som jag nästan alltid har gjort. Släkten har säkert även ordnat så att jag inte kommer att få ärva ett öre ens gång för jag är inte vatten värt i deras ögon.

Hursomhelst, det var skönt idag med spa bad med eterisk lavendelolja! Nya fräscha kläder på det sen efter allt det man gör i badrummet. Jag vill bli lugn/avslappnad så därför... för jag har i normala fall en sådan inre stress - så det riktigt stormar ibland.

Lavendel.

Snabbfakta;

Badtillsats med lavendelolja:

Avslappnande och lugnande badtillsats med eterisk olja från lavendel
Innehåller mjukgörande ingredienser och välgörande aromaterapi
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ibland när jag äter eller dricker så bli jag sen efteråt lite snuvig men nu när jag har varit nykter i några dagar så har jag passat på med förebyggande behandling av Echinaforce för jag vet att det hjälper not snuva.

"Echinaforce:

- Tas vid första förkylningssymtom
- Kan användas för kortvarig profylax
- Gjort på färskt, ekologiskt växtextrakt
- Finns även i flytande form".
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: mot
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag knarkar inte och har aldrig knarkat illegala droger men jag tror ändå det är knarkarna som förstår mig bäst för att jag ser och hör drömmar på grund av min hjärnskada! Det finns nackdelar med att höra och se drömmar - det är att man blir så otroligt passiv eftersom man helst bara vill sitta eller ligga när man är så självupptagen med sitt eget I Den Inre Verkligheten. Jag försöker snappa upp ibland det osynliga jag hör och ser för att ha det vid senare tillfälle som kan vara till användning.
Post Reply