Bildtråden/bildleken

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19400
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Bildtråden/bildleken

Post by Krokus »

Image
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24858
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Bildtråden/bildleken

Post by Zoidar »

Hur vanligt är det att tjejer har dildo? 1 av 5? 1 av 2? 1 av 10? 1 av 100?
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19400
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Bildtråden/bildleken

Post by Krokus »

Ingen aning!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24858
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Bildtråden/bildleken

Post by Zoidar »

Krokus wrote: 25 May 2024, 21:31Ingen aning!
Är fleshlight lika accepterat som dildo? Tycker det skulle kännas pinsamt för mig att ha sexleksak.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Jocke
Osmiummedlem
Posts: 13433
Joined: 10 May 2021, 16:35

Re: Bildtråden/bildleken

Post by Jocke »

Image

Jag törs nästan inte längre ge mig in på sådana här diskussioner, har blivit tillsagd att vara försiktig med vad jag säger? Så ämnet leksaker ska jag nog hålla mig borta från?
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38772
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Bildtråden/bildleken

Post by memphis »

Zoidar wrote: 25 May 2024, 21:26 Hur vanligt är det att tjejer har dildo? 1 av 5? 1 av 2? 1 av 10? 1 av 100?
Tror att det blir vanligare och vanligare då det inte är lika tabu som det varit förr. Sexleksaker säljs ju nu mera lite överallt, till exempel på apoteken. Jag hör till skaran som har sexiga leksaker. Har ju ingen kille, så det kan jag skylla på. Sen har jag haft en kille som ville att vi skulle ha sexleksaker ändå. Men tycker också att det skulle vara pinsamt om de skulle ligga framme när tillexempel min mamma kom hit. Jag får komma ihåg att slänga dem innan jag dör :lol:
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24858
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Bildtråden/bildleken

Post by Zoidar »

memphis wrote: 25 May 2024, 23:03
Zoidar wrote: 25 May 2024, 21:26 Hur vanligt är det att tjejer har dildo? 1 av 5? 1 av 2? 1 av 10? 1 av 100?
Tror att det blir vanligare och vanligare då det inte är lika tabu som det varit förr. Sexleksaker säljs ju nu mera lite överallt, till exempel på apoteken. Jag hör till skaran som har sexiga leksaker. Har ju ingen kille, så det kan jag skylla på. Sen har jag haft en kille som ville att vi skulle ha sexleksaker ändå. Men tycker också att det skulle vara pinsamt om de skulle ligga framme när tillexempel min mamma kom hit. Jag får komma ihåg att slänga dem innan jag dör :lol:
Men om de säljer sexleksaker för kvinnor på apoteken, varför inte för män? Är det bara jag som får känslan att det är ok för kvinnor att ha sexleksaker, men män som har sexleksaker är perversa.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38772
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Bildtråden/bildleken

Post by memphis »

Nejdå. Jag har sett sexleksaker för män på apoteken också. De kan ha rätt roliga namn ibland.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24858
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Bildtråden/bildleken

Post by Zoidar »

memphis wrote: 25 May 2024, 23:12 Nejdå. Jag har sett sexleksaker för män på apoteken också. De kan ha rätt roliga namn ibland.
Jaha, ok, det har jag inte sett.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61160
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Bildtråden/bildleken

Post by Nissegossen »

memphis wrote: 25 May 2024, 23:03
Zoidar wrote: 25 May 2024, 21:26 Hur vanligt är det att tjejer har dildo? 1 av 5? 1 av 2? 1 av 10? 1 av 100?
Tror att det blir vanligare och vanligare då det inte är lika tabu som det varit förr. Sexleksaker säljs ju nu mera lite överallt, till exempel på apoteken. Jag hör till skaran som har sexiga leksaker. Har ju ingen kille, så det kan jag skylla på. Sen har jag haft en kille som ville att vi skulle ha sexleksaker ändå. Men tycker också att det skulle vara pinsamt om de skulle ligga framme när tillexempel min mamma kom hit. Jag får komma ihåg att slänga dem innan jag dör :lol:
Inget att skämmas för, finns överallt, köpte en lufttrycksvibrator till tjejen. Tror att din mamma också kan ha sexleksaker memphis. Om det skulle hända att hon fick se dem öppnar det för samtal, din mamma är också en sexuell varelse och hon kan mycket väl själv ha sexleksaker
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61160
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Bildtråden/bildleken

Post by Nissegossen »

Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8767
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Bildtråden/bildleken

Post by wasp »

Image
Post Reply