Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, dom jävla seriemördare skulle ha druckit öl i stället för att mörda oskyldigt folk!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24858
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

6. Squatkiller
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Öl ger ju mer än allt annat!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

När jag började dricka öl så började jag i samma veva öppna mig inför andra och är tacksam över det idag! För jag var så stängd innan jag började dricka alkohol.
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13426
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Jag har ett sexpack nu. De lindrar.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

För många år sedan så hade jag en svart ballong som bara växte mer och mer under årens gång men sen stack en kvinna hål i min svarta ballong under fyllan - det var bra gjort utav henne tycker jag idag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Då, sen efteråt tänkte jag att vända på allt och försöka göra någonting konstruktivt utav det mörka - men jag har inte kunnat åstadkommit nästan något. Det har bland annat varit för många kriser på senare år därför har jag inte fått ro att skapa något bra.
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13426
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Igångsättningsproblem är ett symptom på schizofreni.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, särskilt även om man ser och hör drömmar! Det gör mig som ett frågetecken - fattar typ ingenting!?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Första gången som jag såg och hörde drömmar var faktiskt våren 1990. Sen har det varit återkommande i mitt liv.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag minns också våren 1990 när jag hörde en röst från ingenstans som frågade mig på engelska: - "What do you wish for?" Jag av någon anledning svarade: - "Nothing!". Det var i samma veva jag som fick Visual Snow/snöflimmer och har alltid haft det sen våren 1990.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det var då någon slags Aha-upplevelse!
Post Reply