ny vlogg video ute nu!
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Palladiummedlem
ny vlogg video ute nu!
hej här kommer en till vlogg jag har filmat under veckan, som innan, gillar ni inte vloggar så är det bara att hoppa över denna videon! jag ska försöka spela in en video om psykisk ohälsa snart igen som antagligen kommer nästa vecka
https://youtu.be/YkKaA13WADs
https://youtu.be/YkKaA13WADs
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Re: ny vlogg video ute nu!
Vad betyder ordet vlogg?
Den som tvingas ut i vildskog
ser med nyfödd syn på allt,
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye
- mrsearlgray
- Palladiummedlem
det är en slang för video blogg, ett filmat blogg inlägg kan man säga där man oftast visar vad man har gjort under några dagar tex och sånt
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Men hur orkar du göra dessa videos med editering? Du kanske skulle skaffa dig ett jobb som sådan video editering?
- mrsearlgray
- Palladiummedlem
att filma tar inte så mycket energi egentligen och att redigera är roligt så det blir lite lättare på det sättet.
hade gärna haft ett jobb med videoredigering men det är nog svårt att hitta om man inte har någon formell utbildning inom det tyvärr, så får hålla på med det på fritiden, för mig är ju allt med YouTube en hobby som jag gillar att hålla på med men det hade varit coolt att kunna ha det som arbete men men
hade gärna haft ett jobb med videoredigering men det är nog svårt att hitta om man inte har någon formell utbildning inom det tyvärr, så får hålla på med det på fritiden, för mig är ju allt med YouTube en hobby som jag gillar att hålla på med men det hade varit coolt att kunna ha det som arbete men men
Får jag länka till någon av dina filmer från min blogg, mrsearlgray?
- Hercules723
- Ruteniummedlem
Annars, jag klantade mig, jag kallade det "editering" ... svengelskamrsearlgray wrote: ↑12 Jun 2021, 14:18 att filma tar inte så mycket energi egentligen och att redigera är roligt så det blir lite lättare på det sättet.
Spejsat med böckerna som är bakofram, om jag såg rätt.
- mrsearlgray
- Palladiummedlem
fantasio: absolut det får du!
Amandara: haha ja japaner läser från andra hållet, så alla mina japanska böcker och manga böcker läser man ifrån andra hållet
Amandara: haha ja japaner läser från andra hållet, så alla mina japanska böcker och manga böcker läser man ifrån andra hållet
Såg videon nu när jag var inne på Youtube, tyckte om videon, mysig story, är inne på det med att vad du än ska jobba med så ska det vara kreativt, redigera ihop film, program inte så dumt.
mrsearlgray vill utbilda sig till läkare.
Den som tvingas ut i vildskog
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye
och han smakar tacksam
livets bröd och salt.
Karin Boye