Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

amandara
Osmiummedlem
Posts: 13600
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by amandara »

Hur för fan stänger man av hjärnan? Tänk om det ändå fanns en av och på knapp.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13600
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by amandara »

Så många brända skepp och körda lopp.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13600
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by amandara »

Sjukdomen är ett svart hål. Det suger till sig allting och allt blir ett ingenting.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13600
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by amandara »

Jag har ande i mig, jag lever. När anden är borta är man död.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61104
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Nissegossen »

God Morgon
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Jocke
Osmiummedlem
Posts: 13402
Joined: 10 May 2021, 16:35

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Jocke »

Geta wrote: 13 Jan 2022, 21:22
Jocke wrote: 13 Jan 2022, 20:51 Ja i dagens tidning handlade en artikel om en svårt funktionshindrad som satt på rättspsyk i 37 år tror jag det var, Han hade dels en autism av den allvarligare graden och en funktionshinder till. Han mördade sin mamma och pappa, han kunde knappt säga ngt, han fick leva isolerad pga av svåra utbrott. Hade lss, men fick ingen hjälp av ngn den vägen. Varför rättspsyk? Nu börjar jag fundera allvarligt på hur den svenska vården egentligen fungerar.

Har ju själv trettio års psykiskt funktionshinder att hantera. Jag har svårt att få mina relationer att fungera, har bara haft korta. Men vet inte om jag accepterar känslan av att bara leva ett halvt liv.
Han är kanske fortfarande farlig.
Han är död Geata! Han fick aldrig ngt värdigt liv, han visste nog inte om det?
Snuttan
Germaniummedlem
Posts: 3140
Joined: 25 Sep 2021, 15:34

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Snuttan »

Fick elräkning på 900 :eh: :wtf:
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 23037
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by MsTibbs »

Vad ska jag skriva om nu på jobbet?
In a world where you can be anything, be kind.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61104
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Nissegossen »

amandara wrote: 14 Jan 2022, 04:34 Hur för fan stänger man av hjärnan? Tänk om det ändå fanns en av och på knapp.
Jag sätter på mig hörlurar helst tŕådlösa när jag inte kan somna på annat sätt.Vridér upp volymen till max meď musik jag gillar och sjunger tyst med i musiken allt stannar i huvuďet det slår ut vaŕenda röst och jag somnade meď max volleyn och sover kan säga att jag brukar vakna till en helt vanlìģ dag
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13600
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by amandara »

Nissegossen wrote: 14 Jan 2022, 10:00
amandara wrote: 14 Jan 2022, 04:34 Hur för fan stänger man av hjärnan? Tänk om det ändå fanns en av och på knapp.
Jag sätter på mig hörlurar helst tŕådlösa när jag inte kan somna på annat sätt.Vridér upp volymen till max meď musik jag gillar och sjunger tyst med i musiken allt stannar i huvuďet det slår ut vaŕenda röst och jag somnade meď max volleyn och sover kan säga att jag brukar vakna till en helt vanlìģ dag
Bra att du kommit på ett knep! Jag är känslig för ljud så det funkar inte för mig - hjärnan blir irriterad och stressad. Overload av intryck. Jag är inte uppe i varv utan hjärnan är normalvaken, fast jag ska sova. Idag blir en sån dag.
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3383
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Nobel »

Jag brukar sova med öronproppar när jag är extra känslig. För mig går ljudkänsligheten i vågor.
'cause the freak inside controls my mind
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13600
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by amandara »

Nobel wrote: 14 Jan 2022, 10:47 Jag brukar sova med öronproppar när jag är extra känslig. För mig går ljudkänsligheten i vågor.
Ja ljudkänsligheten går i vågor för mig med, men jsg är ständigt ljudgrundkänslig. Klarar inte av radion i bilen eller när farsan har för högt ljud på bilradion. När jag sover är det tyst, jag bor på 8e våningen och inte mycket ljud tränger hit och huset är lugnt. Jag har alltid musik och tv på låg volym. När jsg är psykotisk är jag superljudkänslig. Ljud är som slag mot huvudet då. Jsg blir verkligen stressad. Men nu är det länge sedan jag var psykotisk, men ljudkänsligheten består. Mer eller mindre.
Post Reply