Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6894
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Minns ingenting. Helt 0. :P
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19383
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt åkte jag buss med min katt (som jag hade som barn) och hon rymde. Jag messade mitt ex om han hade lust att leta efter katten.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Inwatto
Silvermedlem
Posts: 1874
Joined: 08 Jul 2021, 18:14
Location: Skåne

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Inwatto »

Först spelade vi in en film (efter skoltid) i en skola. Sedan satt vi och pratade runt ett bord. Då var det en av flickorna som frågade mig om jag ville gå ut på dejt med henne. När jag sa att jag var 60 år, så blev det inget med det. Men, det kändes positivt att bli tillfrågad! :D
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19383
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

I natt var jag hos en tatuerare och skulle göra en cover up på min tatuering på benet. Tatueraren tog nån servett som sög upp nästan allt bläck från tatueringen! Helt otroligt. Det gjorde heller inte ont. Önskedröm kanske...
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13411
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Vad drömde du i natt?

Post by zoegas »

Jag var med nån trupp från CIA och röjde i mellanöstern. Mindes att jag bara ville därifrån, det var jobbigt att vara jagad.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38704
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Geta »

Jag drömde att jag var på en dragspelskurs men fick inte ett ljud ur dragspelet. Jag sa att jag skulle sluta. Då blev ledaren besviken. Gick i stället till en frikyrka, där jag blev väl mottagen. Drömde om en död person från psykiatrin.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8762
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Vad drömde du i natt?

Post by wasp »

Drömde att jag var ung igen tillsammans med A. En fin dröm! När jag vaknade är jag gammal gubbe...........
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6894
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Drömde att jag var pang-psykos och låg vaken i sängen och började se saker som om jag såg på tv.
Det var gubbar som sjöng och annat som jag inte minns nu.
Minns att jag tänkt, denna låten var ju bra. Den måste jag komma ihåg tills jag vaknar.
Nu minns jag ingenting! :P
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19383
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Drömde att jag hade två hundar varav en valp. Valpen rymde och jag lyckades fånga in den och la den i min cykelvagn. Men då var den helt plötsligt en fluga istället och flög iväg. 🤔
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
1Dave
Tuliummedlem
Posts: 3863
Joined: 17 May 2021, 00:01

Re: Vad drömde du i natt?

Post by 1Dave »

Minns det mesta från inatt. Vaknade flera gånger men drömmarna hängde ihop ändå
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24833
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Zoidar »

Lyssnade på Eddy Murphy's cd. Tydligen var hans äldre låtar bättre än de nya. :lol:
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6894
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Hercules723 »

Jag skulle gå en omgång med Conor Mcgregor. En sådan Exhibition game. Vet inte vad det kallas på svenska.
Post Reply