Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tror att min dator dör om två år om jag kör tunga program!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, det finns ingen människa som förstår sig på Internet idag! Ville bara säga det innan jag lägger mig.
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13409
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

De klockar ner frekvensen automatisk om den blir för varm. Jag hade en felaktig kylarfläns på som inte passa riktigt, så jag körde 100 grader i nästan ett år. Inte riskfritt dock!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Precis - hög belastning är inte alls bra för då kan det bli fel!

Annars, jag tycker ibland att det kan vara jobbigt när det är vår-sommar! För när jag vill ha fönstret öppet så hör jag ibland folk gå förbi och antagligen är det människor från förr som vet att jag bor här och då passar en och annan prata illa om mig när de går på gatan strax utanför mitt hem. Jag hinner aldrig se vilka personerna är som gör detta. Måste sätta övervakningskameran rakt nedåt i så fall för att kunna se vilka som går förbi men jag har inte orkat med det ännu. Ren mobbning utav män som vanligt... och antagligen är dom psykopater också som gör så mot mig.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, jag mår inte bra när folk här i stan pratar illa om mig - vad har jag gjort dom!?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag måste ha fönstret stängt så jag slipper höra folk prata illa om mig - mer kan jag inte göra!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Minns en gång för ett antal år sedan så hade jag sovrumsfönstret öppet en natt och plötsligt var det en berusad kvinna som börja sjunga mot mitt fönster.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Till och med chefen på psykavdelningen från 1990-talet där jag var inlagd så stod han en dag för något år sedan utanför mitt hem och sa: - "Djävla Alexander!".
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är inte roligt att vara mobbad utav de flesta! Stigmatiserad också för att man är den man är.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

En annan gång hörde jag två män prata om mig utanför mitt hem. Den ena sa: "En sådan som han kan väl inte komma ut på arbetsmarknad någon mer gång?". Den andra svarade: - "Inte en chans!".

Sen hörde jag en man sa till en annan om mig: - "Nästa år sparkar vi ut honom ut på gatan!".

Med andra ord, jag känner mig inte väl bemötande utav de flesta här i stan... och som sagt, vad har jag gjort dom?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen glömmer jag aldrig när jag en gång var ute och gick så var det en kvinna på cykel som skrek åt mig: - "Flytta härifrån vi vill inte ha schizofrena här i stan!".
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tror jag vill isolera mig mer för det känns ibland som om jag aldrig vill gå ut mer bland folk för jag orkar inte höra en massa elaka saker om mig från folk som jag inte ens känner. Men så måste man handla ibland - så kanske ska jag ha hemleverans när det gäller mat också framöver? Kanske även be sjuksköterska komma hem till mig i stället för att jag går till Öppen Psyk för att ta injektionen Risperdal? Och så ha stängda fönster så man slipper höra folk utifrån för jag har radaröron. Eftersom en enda mening om mig kan räcka från någon okänd psykopat så är hela dagen förstörd. Även tv ljud med direktsändning kan knäcka mig för jag har ljudillusioner på grund av tinnitus, hörselhallucinationer samt musikhallucinationer.
Post Reply