Vad har du ställt till med?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8536
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Vad har du ställt till med?

Post by Richard »

Köpte en bil för 130 000 kr, lagade den för 80 000 kr, sålde den för 6 500 kr...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3383
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Vad har du ställt till med?

Post by Nobel »

Jag har anklagat människor för diverse saker under psykos - vilket varit kopplat till paranoia. Jag har anklagat människor för våldtäkt, pedofili, förföljelse. Det är allvarliga anklagelser som jag skäms över. Samtidigt försöker jag intala mig att det var pga en trasig hjärna och att jag inte kunde hjälpa det. Jag har fortfarande sådana tankar, men de är under kontroll nu. Jag har aldrig skadat någon fysiskt eller gjort några bad deals. Tror att jag i många avseenden är rationell trots psykos. Läkaren som mötte mig på psykakuten skrev något i stil med, "verkade till en början verklighetsförankrad och rationell men under samtalets gång så framgick det tankar av psykotisk valör.

Hatar fortfarande sjuksköterskan jag fick på akuten som envisades med att se mig kissa i en burk trots att det var jag som frivilligt föreslog drogtest. Varför skulle jag fuska på ett sådant prov när mitt enda motiv var att vilja bevisa att jag blivit drogad. Han blev sur när jag sade att jag vägrade göra det framför honom. Kände mig kränkt. Hans tillvägagångssätt var helt fel mot någon som är mitt i en psykos med paranoia. Kanske står det i protokoll att det är så det ska gå till, men ändå? När jag var inlagd fick jag göra drogtestet utan att någon närvarade - mycket bättre.
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38708
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Vad har du ställt till med?

Post by memphis »

Ja det är förnedrande med pisseprov. Själv har jag aldrig tvingats gjort något pisseprov. Möjligtvis att jag gjort nåt frivilligt utan någon närvarande. Det minnas jag faktiskt inte.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8536
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Vad har du ställt till med?

Post by Richard »

Jag har bara lämnat ett urinprov i drogsyfte, men jag tror dom blandade ihop det med min kompis. Eftersom jag gick in på toaletten kissade lite i en kopp utan att någon tittade på. Det gjorde min kompis också, men han fick lämna ett nytt eftersom de inte såg när han kissade. Men det var ju mig som de inte såg kissa!?

Det var bara inför en anställning, har aldrig behövt lämna något urinprov för drogundersökning någon annan gång.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13599
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Vad har du ställt till med?

Post by amandara »

Jag har kissat i ett dopingprov, toadörren var öppen och snubbe stod utanför. Det tog ett tag innan urinen rann till för jsg hade kört ett långlopp på mtb på 5 timmar och kroppen var som inte inställd på att kissa. Jag hade nog svettats ut all vätska oxå.
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5518
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Vad har du ställt till med?

Post by Koi »

Jag har gjort drogtest. Men då fick jag göra det ensam. Sjuksyrran stod utanför.
User avatar
Swesanne
Talliummedlem
Posts: 5688
Joined: 18 Aug 2021, 19:19

Re: Vad har du ställt till med?

Post by Swesanne »

Jag minns inte, men är helt säker på att de har kollat mig på drogtest flera gånger.. jag som aldrig ens provat en drog. Varit på tågluff där flera i kupén rökte på, och varit på fester med kokain. Aldrig har jag provat. Men cig och alkohol går hem
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61083
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Vad har du ställt till med?

Post by Nissegossen »

Har aldrig behövt göra ett drogtest, så många prover jag tagit, har det varit alkohol de har reagerat för och en gång kraftigt, jag var under isen då och höll upp med alkohol i 5 veckor och på den tiden är alla värden normala. Fick skäll från två läkare och hotad med överläkare
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
björk
Tuliummedlem
Posts: 3939
Joined: 10 May 2021, 15:42

Re: Vad har du ställt till med?

Post by björk »

På Norra-Torp gjorde vi löss Test !!
'
Sen ritade de hakkors med bläck penna.
På överarmarna..
Det var nämligen en äkta nazist med på 12 år.

Hen sa led orden i genre. Det som de innefattar.
Supa slåss & göka. o kröka!!
Så sa personalen man skulle rita med touch penna
över huvudet.

Med dessa hakkorsen sade Åsa Tänk på Jimmy.

Hen Botvidsson jagade också ifatt Emil när han skulle göra våld på Conny
Hennes pappa var vaktmästare där jag jobbade i stor kök..

Hen liknade som ett Träsk-Monster. Hen hade väl tourettes o liknande.

Men det gick hem hos Tryggve... Botvidsson sa att den enda som hen litade på helt å hållet.
Var Petra den enda. Hen hade en dotter Tuva, allt var lyckligt o frid, med Filip Petra & Tuva.

Sen sabbade Richard det för ingenting . :D :lol: :lol:
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8536
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Vad har du ställt till med?

Post by Richard »

Jag vet inte om mitt (olagliga) intresse för radioaktivitet, kärnfysik o toxikologi beror på sjukdom, mer på asperger i så fall. Men det ställde ju till en del... Blev stor uppståndelse o sånt. Sen 5 år senare kom dom igen med hela insatsstyrkan o spärrade av hela kvarteret för de trodde jag hade börjat hålla på med sånt igen, men då hade jag inte ett dugg olagligt! Då sa hyresvärden att jag var vräkt, men jag gick till domstol o vann för att få bo kvar, så även om hyresvärden är griniga på mig, så vill jag bo kvar här hela livet!

Annars blir det väl rättspsyk (hittade denna journalanteckning i förra veckan)...

Image
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Koi
Talliummedlem
Posts: 5518
Joined: 11 May 2021, 18:30

Re: Vad har du ställt till med?

Post by Koi »

Jo. Kom på. En sjuksyrra på psykosavdelningen provocerande mig så jag var nära att ge henne en rak höger. Det satt en person mellan oss. Det gjorde att jag vände och gick. Kängade till en pall rejält. Fick 3 skötare på mig direkt. Men jag var lugn.

Sjuksyrran vågade knappt säga halvsju till mig innan jag blev utskriven ett par månader senare.

Drog igång en jäkla karusell.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38697
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad har du ställt till med?

Post by Geta »

Har varit med om att både en skötare och en läkare har försökt provocera
mig. Skötaren måttade ett slag mot mig. Läkaren satte sig för nära mig och
frågade om jag blev provocerad. Varför gör de så?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Post Reply