Nyhetsbrevet.

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

amandara
Osmiummedlem
Posts: 13390
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Nyhetsbrevet.

Post by amandara »

Jag ska börja mitt liv. Pånytt. I en annan form. Jag ska skriva mig mitt nya liv, och levs. Livets glada dagar. Och glada dagar för mig är fys, syskonbarnsmys och i allmänhet goda relationer med goda människor.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12943
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Och Bengan :D
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12943
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Du klangen målar upp värsta dystopiska skräckfilmen. Men det är nog dina känslor som fittar med dig. Det blir rundgång. Som att gå för närma förstärkaren med gitarren. Känslor ger tankar och tankar ger känslor. Jag håller med dig om detta med stresskador. Tillräckligt mycket skit och man flippar. Det gäller nog alla. Stresskänslighet kommer ju efter och man får vara försiktig. Men man ska inte bli för rädd. Man klarar långt mer än vad man tror.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Jordan Peterson säger att när det väl börjar gå åt helvete så är det svårt att stanna och vända om.. Det gör inte ni.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13390
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Nyhetsbrevet.

Post by amandara »

zoegas wrote: 31 Jul 2023, 16:55Och Bengan :D
Ja. Kanske det. Men det tror jag inte. Ens själv på.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12943
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Andra säger att man måste nå botten innan man mår bättre. Det stämde för mig. Men det är fortfarande kamp. Jag har varit isolerad i sommar. Det ska man undvika.. Tänk folk under Coronakrisen som de lipa. Det blir psykisk ohälsa av det.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Det är ju bra att ni försöker må bra!
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12943
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Vad gör du själv för att försöka må bra? (Säg inte porr, för det vet jag redan :twisted: ) Det är viktigt som fan med strategi. Något psykiatrin fullständigt missat när det gäller mig.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Enligt psykiatrin kan inte jag ha strategi för jag är för sjuk för det.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12943
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Det tror jag inte de har sagt. En sån enkel grej som promenader fungerar.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Jo jag har papper på att jag inte kan organisera, nedsatt verbal flexibilitet...
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12943
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Det märks inte i forumet. Det är inga lagar de ger dig. Som hur har du lyckats lära dig gitarr utan att organisera? Du måste ju pluggat skalor och sånt. Övat som en galning?
Post Reply