Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24833
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Dagens fail

Post by Zoidar »

Väl att jag inte lyckas koppla min nya mobil till TVn. Har beställt en HDMI till USB-C sladd. Får hoppas det funkar.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19370
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Dagens fail

Post by Krokus »

Cosmos wrote: 29 Apr 2023, 19:00 Nej, hundar är inte min grej. Ständigt skitiga av att rulla i skit, äta skit och stinka skit från munnen för att sedan försöka slicka dig i ansiktet. Usch!!! För mig är det katter som gäller. Har haft katter hela mitt vuxna liv.
Katter slickar sig i rumpan.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8762
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Dagens fail

Post by wasp »

Krokus wrote: 30 Apr 2023, 01:44
Cosmos wrote: 29 Apr 2023, 19:00 Nej, hundar är inte min grej. Ständigt skitiga av att rulla i skit, äta skit och stinka skit från munnen för att sedan försöka slicka dig i ansiktet. Usch!!! För mig är det katter som gäller. Har haft katter hela mitt vuxna liv.
Katter slickar sig i rumpan.
Ja! De gör det de små liven och äter bytet de tagit. Min katt 1979 (1975-1984) tuggade i sig en vattensork framför näsan på mig, började med huvudet så det bara krasade. Vidrigt!
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38708
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dagens fail

Post by memphis »

Min gamla hund älskade att jaga och äta sork. Det var ganska vidrigt, men hon vägrade släppa dem. Det krasade när hon tuggade i sig dem levande. Hon var expert på att hitta sork. Helt plötsligt stannade hon upp, lade huvudet på sned och lyssnade. Sen började hon gräva som en tok. Oftast kom sorken inte undan tyvärr.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19370
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Dagens fail

Post by Krokus »

Jag försökte använda en sån där sten att ta bort hår med i armhålan. Det funkade inte och det gör ont! Så nu vet ni det! De där stenarna funkar nog bäst till benen.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13411
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Dagens fail

Post by zoegas »

Krokus wrote: 06 May 2023, 20:05 Jag försökte använda en sån där sten att ta bort hår med i armhålan. Det funkade inte och det gör ont! Så nu vet ni det! De där stenarna funkar nog bäst till benen.
Pimpsten?
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19370
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Dagens fail

Post by Krokus »

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61083
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Dagens fail

Post by Nissegossen »

Cosmos wrote: 29 Apr 2023, 19:00 Nej, hundar är inte min grej. Ständigt skitiga av att rulla i skit, äta skit och stinka skit från munnen för att sedan försöka slicka dig i ansiktet. Usch!!! För mig är det katter som gäller. Har haft katter hela mitt vuxna liv.
Gillar du inte att bli slickad?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Dagens fail

Post by Cosmos »

Hm! Det beror väl på situationen...
Egentligen är allt bara på låtsas.
User avatar
Cosmos
Rheniummedlem
Posts: 4681
Joined: 24 May 2021, 16:58

Re: Dagens fail

Post by Cosmos »

Krokus wrote: 06 May 2023, 20:05 Jag försökte använda en sån där sten att ta bort hår med i armhålan. Det funkade inte och det gör ont! Så nu vet ni det! De där stenarna funkar nog bäst till benen.
Rakhyvel är bäst.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 61083
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Dagens fail

Post by Nissegossen »

:lol:
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38708
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Dagens fail

Post by memphis »

Jag tycker att vaxning är bäst. Om man rakar bort håret är det tillbaka om ett par dagar. Vaxning håller betydligt längre än så.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Post Reply