Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men Gud vad hemskt att säga så till sitt barn!

När jag var mellan 13-15 år gammal så kände jag mig annorlunda och var jag självmordsbenägen - försökte flera gånger ta livet av mig men misslyckades utan att någon visste! Fanns hela tiden i luften hemma att min mamma och styvpappa ville att jag skulle dö. Jag var även en sån som rymde hemifrån när jag var barn.

Distriktsköterskan sa en gång till mig att det hade varit mycket bättre om myndigheterna hade tagit mig från mina föräldrar långt innan jag var vid 18-årsåldern för då hade det inte behövt gå så långt med mig.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

MM, jag med. Till slut skaffade dom en terrier som skulle hålla mig borta från dom. Så fort jag kom till matbordet för att äta började hunden morra och jag fick gå in på mitt rum och äta senare!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nu är det försent för det gick så långt med mig så jag hade rört en komet! Så jag har fått upprättelse och hämnd på andligt plan - i framtiden... Visst, det kan ju vara vanföreställning och inte på riktigt också - vem vet?
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Egentligen är det ända viktiga att jag VET att hon vill ha sex med djur istället med människor.
Jag har försökt länge att hålla henne borta från det men nu har hon flyttat själv till ett hus med hennes hund "Myran"...

Snacka om kärlekspartner..
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men Gud så hemsk din mamma måste vara!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det var min styvpappas och mammas fel att jag råkade ut för trafikolycka när jag var 5 år gammal och sen har min styvpappa försökt mörda mig några gånger efter det under min uppväxt men misslyckades.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

MM, tur det.. Min första styvfar försökte hänge mig från sänggaveln och då tog jag min cykel och gömde mig ute i en skogskoja jag hittade. Jag totalkrashade med cykeln.

Till slut var jag tvungen att gå hem och då var det som att ingenting hade hänt.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Lika intressant har det varit när jag låtsas att jag legat och sovit fast jag vetat att hon varit ut och leta efter ny man trots att hon redan hade två förbrukade förhållanden med barn.

En kväll försökte jag följa efter henne trots att jag var åtta och då släppte dom in mig på krogen som hon skulle gå med...
Hon var inte där.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Värsta är att jag hållit det här emot henne men idag kallar jag henne bara rätt och slätt horan i mobilen.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är väl lika bra att kometen/rymdstenen kommer sen då - eller?
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

bättre sent än aldrig?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Orkar du leva länge till så får du kanske uppleva rymdstenen komma!

Jag har tänkt att jag ska skapa musik och då ska musiken handla om min rymd sten som ska komma och då tänker jag även avslöja i musiken när rymdstenen kommer.
Post Reply