Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13411
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Hur går det med spelandet? Har du spelkassa kvar?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hur var det en spelare sa? Jo, ha sa: - "En riktig spelare spelar alltid för han har alltid råd att spela!". Jag tror jag håller mig till det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Fast vissa i min omgivning ibland kan säga att jag har spårat ur när det gäller spel, typ jag är spelmissbrukare eller nåt - jag bryr mig om sånt! För jag själv säger hela tiden att jag är inte spel missbrukare utan snarare spelberoende - det är skillnad på spelmissbruk och spelberoende. Så länge jag betalar hyran så!

Men sen säger vissa att jag inte bara har spelmissbruk utan även alkohol och köpa missbruk! Jag säger att sånt är trams!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vaddå? Jag spelar bara för kaffepengar - för fan! Det är ju inga tusenlappar vi ens pratar om - om ni nu förstår vad jag menar... ?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Som jag har gjort - handlat för långt över 100 tusen kronor det här året så säger dom att jag är köp en missbrukare. Men lägg av säger jag till dom... skyll inte på mig utan skyll på systemet istället. För jag fick inga försäkringspengar, handikappersättning (fast jag var sjukast på psykavdelningen), aldrig fått fondpengar eller nåt sånt. Så lägg av att skylla på mig som egentligen är en stackars dåre utan skyll på systemet istället - för fan!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, känner ni någon som har hemmabio med projektor, bioduk och sånt? Inte jag heller förutom kändisar som jag läser i skvallertidningen varje vecka! Varför är det så?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Visst hade det varit gott att se 100 " tums knull (fitta) på en bioduk? Jag har ännu inte gjort det men ska... någon gång men när - det vet jag inte!?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har aldrig gjort det men väntar på det - en dag ska jag och en kvinna onanera framför bioduken, är det min dröm eller? Är det därför jag väntar?

Nä, lägg av mig själv för fan - så här kan jag ju inte skriva... sorry - för övertramp! Jag är full nu - så ha överseende... .
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13411
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Porrmissbrukare :D
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, men jag har god lust att vara det just för ikväll! :D
User avatar
Fantasio
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18319
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Fylletråd!

Post by Fantasio »

Är det mest öl du dricker? Whisky? Cider?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, jag dricker mest egentligen bara folköl - pallar inte sprit! När jag drack sprit för nåt år sedan - runt 10 drinkar White Russia så blev jag psykisk förståndshandikappad i ett dygn. Det skrämde mig nåt oerhörd...
Post Reply