Hur mår du?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Swesanne
Talliummedlem
Posts: 5688
Joined: 18 Aug 2021, 19:19

Re: Hur mår du?

Post by Swesanne »

Zoidar wrote: 16 Feb 2022, 00:28 Har väldigt mycket energi/el i fötterna. Beror granterat på dagens upplevelser.

Det tog 10 år för min ena fot att stängas och sen öppnar psykologen foten igen... Tillbaka till ruta 1. Tack för det liksom! Trött på detta kundalini bullshit! :(

Edit: Mår lite bättre nu. Ibland måste man glänta lite på locket annars exploderar kannan.
Jag förstår dig till 100% man kan inte göra något andligt alls för då öppnas det upp igen. Det enda jag kan göra i andlig väg är att gå till gudstjänst. Då öppnar det inte upp.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24770
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur mår du?

Post by Zoidar »

Swesanne wrote: 16 Feb 2022, 15:41 Jag förstår dig till 100% man kan inte göra något andligt alls för då öppnas det upp igen. Det enda jag kan göra i andlig väg är att gå till gudstjänst. Då öppnar det inte upp.
Det kan jag hålla med om. Jag kan inte gå till karismatisk gudstjänst heller. Håller mig till lugna klassiska mässor.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
yrväder
Skandiummedlem
Posts: 4328
Joined: 14 May 2021, 15:36

Re: Hur mår du?

Post by yrväder »

Vad för andligt skulle man kunna öppna upp med foten, inbillning.
User avatar
Swesanne
Talliummedlem
Posts: 5688
Joined: 18 Aug 2021, 19:19

Re: Hur mår du?

Post by Swesanne »

Zoidar wrote: 16 Feb 2022, 15:43
Swesanne wrote: 16 Feb 2022, 15:41 Jag förstår dig till 100% man kan inte göra något andligt alls för då öppnas det upp igen. Det enda jag kan göra i andlig väg är att gå till gudstjänst. Då öppnar det inte upp.
Det kan jag hålla med om. Jag kan inte gå till karismatisk gudstjänst heller. Håller mig till lugna klassiska mässor.
Ja, för min del är det kristna ordinarie klassiska mässor, inget annat
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38553
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Hur mår du?

Post by Geta »

Det kan vara bra med lite tråkiga kyrkor med deras litanior.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19316
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Hur mår du?

Post by Krokus »

Idag är det en del oro i knoppen. Ska strax kliva upp från sängen, har försökt vila i en timme.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3383
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Hur mår du?

Post by Nobel »

:| Helt okej.
'cause the freak inside controls my mind
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13533
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Hur mår du?

Post by amandara »

Jag mår bra. Haft en halvtråkig dag som räddats upp av OS. Men jag har varit lat, jag borde ha dammsugat och diskat. Men det har som inte blivit av. Men ibland behöver man halvtråkiga dagar, för återhämtningen och för att ladda batterierna för mer aktiva dagar.
User avatar
mopa
Galliummedlem
Posts: 1244
Joined: 10 May 2021, 19:13

Re: Hur mår du?

Post by mopa »

Mår bra. har inget att klaga på.
User avatar
wasp
Platinamedlem
Posts: 8707
Joined: 11 May 2021, 13:53

Re: Hur mår du?

Post by wasp »

Mår så där. Covid, eller flunsa hänger envist med. Känner mig bättre än tidigare i veckan i alla fall. Numera får man ju inte testa sig längre. Andra feberfria dagen, men hosta och snuva håller i sig.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 38588
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur mår du?

Post by memphis »

Mår bättre efter en bra sömn I natt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️
Posts: 60870
Joined: 10 May 2021, 15:58

Re: Hur mår du?

Post by Nissegossen »

Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Post Reply