Nyhetsbrevet.

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

memphis wrote: 31 Jul 2023, 18:20
Klangen wrote: 31 Jul 2023, 18:19 Nu går du på han med skam memphis.. Det hjälper inte.
Säger bara som det är ur mitt perspektiv. Det var ett helvete att leva så.
ja men du säger det mitt i en diskussion när han ska visa sig sårbar och du bara hamrar ner han och hans liv,
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37595
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Nyhetsbrevet.

Post by memphis »

Vet inte vem DU pratar om. Jag pratar om ett ex.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Ingen har rätt och säga vad som är rätt och fel för någon annan men du får också vakta tungan memphis och det gör du inte för du tror du kommer undan med det..
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Det är ingen som pratar med dig här. Det här är mellan mig och Zoegas och du lägger dig i!
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Du presenterar dig som ett offer precis när han ska medge och det gör att han backar.. du förvärrar situationen och bidrar inte till att ge han en chans att förklara sig.... DU är riktigt fördömande mot människor i hans sits.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Det du gör är fel memphis.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12943
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Jag har slutat knarka nu .. Det var en krycka men man dör i förtid. Enough typ. Nu är det bara folköl. Lite vin.. Känns ju sådär nu :| Men det var mordförsök och såna grejer. Tog det hårt. Men det ljusnade. Kolla in mitt kök som jag bodde. Skam??!

Image
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

Mitt hem såg inte heller så bra ut kring 25.. Jag åt från tallrikar som jag inte diskat på flera veckor..
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13390
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Nyhetsbrevet.

Post by amandara »

zoegas wrote: 31 Jul 2023, 18:28 Jag har slutat knarka nu .. Det var en krycka men man dör i förtid. Enough typ. Nu är det bara folköl. Lite vin.. Känns ju sådär nu :| Men det var mordförsök och såna grejer. Tog det hårt. Men det ljusnade. Kolla in mitt kök som jag bodde. Skam??!

Image
Bra jobbat.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12943
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Komma där ifrån du. Där sov man inte gott.
Klangen

Re: Nyhetsbrevet.

Post by Klangen »

jag bor kvar i min etta sedan 14 år tillbaka.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12943
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Nyhetsbrevet.

Post by zoegas »

Klangen wrote: 31 Jul 2023, 18:29 Mitt hem såg inte heller så bra ut kring 25.. Jag åt från tallrikar som jag inte diskat på flera veckor..
Har du boende stöd som kollar upp dig? Det hjälpte mig. (När jag bestämt för att släppa in dem). Det blev en piska.
Post Reply