Hur träffa en kvinna?

Om problem med samlevnad och att hitta en partner.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3383
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Nobel »

Min nya kollega har pojkvän, så får placera henne i vänskapsfacket.
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17967
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Jag vill spola tillbaka tiden till 90-talet och bli tillsammans med någon av de klämmiga tjejerna jag hade på kroken. Men jag var så in i bomben dum i huvudet att jag inte fattade att de var fina kvinnor. Jag var uteseendefixerad.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8335
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Richard »

Fantasio wrote: 22 Jun 2021, 18:16 Jag vill spola tillbaka tiden till 90-talet och bli tillsammans med någon av de klämmiga tjejerna jag hade på kroken. Men jag var så in i bomben dum i huvudet att jag inte fattade att de var fina kvinnor. Jag var uteseendefixerad.
Ja visst!

Så där var det för mig också när jag var ung, det var bara topptjejerna som dög åt en, därför fick man knappt någon. Ingen ville ju vara med den där lite mulliga tysta tjejen i klassen... Nu är det ju så mycket annat man går efter.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37758
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Geta »

Kaka söker maka.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24065
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Zoidar »

Min bekants katt heter Kakan.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24065
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Zoidar »

Jag har blivit modigare. Nu vågar jag t.o.m. prata med tjejer. :lol:
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37758
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Geta »

Kakan Hermansson.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17967
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Min före detta arbetskamrat har börjat gå till mötesplatsen och träffade en kvinna där. Tur för honom.
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37606
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by memphis »

Ja, jag såg en dokumentär om tanter som for till Gambia och köpte "kärlek". Man måste ljuga ganska mycket för sig själv om man gör så tror jag.

Det som du kan testa Fantasio är en dejting- sida. Det är så folk träffas nuförtiden. Det är inget pinsamt alls i det längre utan praktiskt och effektivt.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17967
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Fantasio »

Man kanske skulle ta sig i kragen och regga sig på en dejtingsida. Men jag vill inte flytta till annan ort, jag trivs här i stan.
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3383
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Nobel »

Känner hur mitt känsloregister öppnats upp nu efter att ha slutat med Olanzapin. Är mer intresserad nu och kan tycka att tjejer överlag är söta och snygga igen. Får kanske seriöst våga mig ut på Tinder
'cause the freak inside controls my mind
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 19000
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Hur träffa en kvinna?

Post by Krokus »

För några år sedan funderade jag på att registrera mig på Tinder, men blev avrådd av en tjejkompis. Enligt henne är det mestadels "fuckboys" på Tinder. Jag var ute efter en relation, inte en kort romans.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Post Reply