Tråden om snabbmat
Moderator: Moderator 1
Re: Tråden om snabbmat
De billigaste pizzorna min pizzeria säljer kostar 125 kronor. Där finns pizzan kallad Pompeji med lök, tomatsås och ost. Den är god.
Jag har visserligen en lunchrätt att äta till middag imorgon, men tror jag köper mig en pizza ändå imorgon. Lite måste man få unna sig, inte sant? Blir kanske en Maradona, den har jag aldrig testat.
Jag har bara varit hemma denna helg, bristande ork. Därför blev det en pizza idag.
Jag hittar inte hamburgertallrik på en leverantörs hemsida, detta på pizzeria Napoli. Har de slutat med det? Det satt inte fel med en 150-grammare med strips.
Jag har inte bestämt mig hur jag ska göra med maten imorgon. Har kanske tre fryskartonger och två burkar soppa. Ska jag ta av det eller beställa pizza? Just nu är jag mer sugen på kebabtallrik, får se hur det känns imorgon.
Det blev ingen snabbmat i helgen. Kanske denna vecka. Är just nu fasligt sugen på en pizza. Ja, eller vad som helst i matväg.
- mrsearlgray
- Palladiummedlem
På Max?
"Gläd er med dem som är glada, gråt med dem som gråter." - Romarbrevet 12:15
- mrsearlgray
- Palladiummedlem
Frågan om jag skulle bjuda min kompis på pizza imorgon kom aldrig på tapeten. Blir det inget av med det kanske jag handlar själv. Jag dagdrömmer om McDonald's och kanske pallar min rygg för promenaden dit och hem. Kan sitta på bara två ställen på vägen, det kanske blir mig övermäktigt. Snabbmat lutar det åt imorgon, ensam eller med sällskap.