Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

:lol: Z, har du fått diagnosen utan Internt världen:

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: utav
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag själv fick diagnosen:

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, skoja bara - jag svamlar bara!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nej, men då kan folket i världen vallfärda till Skåne i stället för denna kommun där jag bor sen när kometen kommer - men vad bra, då slapp jag skiten!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Verkar som Z tog på sig skulden i stället för mig - men vad härligt, nu kanske jag kan vara en fri man!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Han Z får leva där i sin ensamhet och inte veta ens när kometen kommer men som bara jag vet - ha, ha, ha!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tolka inte som om jag är äcklig mot er för detta utan ser mer som en varning att det finns en värld till utan att ni visste om det och det är en abstrakt värld.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Förstår ni inte? Jag har bränt alla med comet ute i Internetvärlden.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 24105
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Jag är inte så rädd för din komet.
"Herren blickar ner från himlen över människors barn för att se om det finns någon som förstår, någon som söker Gud, men alla har avfallit, ingen gör det goda." - Psalm 14
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag snackar bara om att det onda systemet sätter diagnos på var och en beroende på hur man har surfat på nätet i sitt liv! Allt lagras...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, jag lever än idag så många hade fel när de slog vad om att jag skulle dö! Först slog dom om att jag skulle dö innan 30-årdern, sen 40-årsåldern och sen 50 årsåldern. De som trodde på mig att jag skulle leva längre än så vann!
Post Reply