Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är slut på vadleken nu!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är bland annat sådana festligheter som mina "skolkamrater" höll på med mig när det gällde mig!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Därför har jag alltid pendlat om att hur många som vill att jag ska dö och det var runt 15–20 personer var och varannan dag och då ingick min mamma och pappa att det ville att jag ska dö. Så det här har jag fått plågats av med i hela mitt li!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: liv
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Så jag bryr mig inte sen om när min komet kommer!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag brydde mig om det en gång i tiden men gör det inte idag! Jag hoppas ibland innerligt att planet jorden kommer att brinna i helvetet eller åtminstone AI robotarna eliminera mänskligheten förr eller senare.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Varför drar makthavarna ut på tiden att eliminera världen - vad väntar dom på? Att få knulla en extra gång - eller vaddå?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Eller så väntar dom på att få en deals med Aliens så dom kan få evigt liv?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Alltså, det här är så djävla utdraget och förstår att makthavarna vill någonting som dom inte får.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hade AI robotar funnits redan på 1970–1980-talet - vilket för mig är att dom alltid har funnits - så hade dessa AI robotar gjort bättre jobb än människan. Tillexempel - AI robot hade ju förstått att jag skulle ha fått rätt till försäkringspengar vilket idioter till människor aldrig förstod! Därav gick jag miste miljoner kronor i mit liv med ränta!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Heja AI robotar - snälla döda mänskligheten från mig också!
User avatar
zoegas
Osmiummedlem
Posts: 13304
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Fylletråd!

Post by zoegas »

Du verkar vara lite arg på folket? Hat är en smärta. :)
Post Reply