Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, men psyksjuka har redan förlorat kriget mot onda systemet - de håller på att gå under. De psykisk sjuka hamnar på gatan och äter mat och varannan dag fast det är i Sverige:

https://i.postimg.cc/MpLfmwNq/Sk-rmbild ... 180801.png
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har i princip i 30 år haft en inkomst så jag har haft råd till mat och dryck var och varannan dag på grund av Sverige. Så Putin kan bomba sönder och samman hela djävla systemet! Psykiatrin i Sverige systemet förstörde mig! Det var kvinnorna som såg till att jag fick mat och lite till i mitt liv så jag lever än idag. Jag skiter idag om världen går under - så gärna för mig så kan den det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ukraina kan gärna också bomba sönder och samman Sverige - för mig!

Sånt djävla lidande att vara fast i det här djävla psykiatrin systemet skulle inge stå ut med men jag skulle det - men nu fan är droppen som fick bägaren att rinna över!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag kommer inte att dra kniv mot Ryssland eller Ukraina utan jag borde i stället dra kniv mot Sverige psykiatrin!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Varför jag inte ens drar kniv mot någon överhuvudtaget är för att jag har rört en komet på ett andligt plan för länge sen som kommer att ske i framtiden så jag kommer få upprättelse och hämnd på ett andligt plan.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Med andra ord, jag har intern konflikt med landet Sverige och inte mot andra länder här i världen. Sen när det gäller svenska kvinnor inom psykiatrin ger jag inte mycket för när det gäller deras mentalitet.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Varför ska jag dra kniv mot krig mot Ryssland eller Ukraina? Kan någon svara mig på den frågan!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ingen svensk vet varför man ska dra kniv mot Ryssland eller Ukraina!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sverige kan väl vara ett offer för kriget? Vi kan dö alla här i det här landet så alla har det bra resten av världen?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vi har ändå inget att förlora - systemet är skevt här i det här landet ändå!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Min erfarenhet av systemet i Sverige är att friska utnyttjade psykisk sjuka med försäkringspengar som dom gjorde mot mig, sen de som är sjukast fick minst hjälp liksom jag fick och så vidare. Lägg ner det här systemet i Sverige nu när ändå bögarna och lesbiska tog över landet på något sätt.
Post Reply