Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vara någon slags konstig Harley Queen som matcher med en konstig Joker?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: Harley Quinn
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, men skål då igen - jag fick ta en återställare! Känns fel i huvudet annars.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag rubbade kometens bana ur sin X-Y-Z-koordination en gång i tiden för att jag rörde kometen och har fått lida för det!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har velat ge fyra visitkort till olika psykevårdare inklusive psykolog - två av dessa tackade nej till mina visitkort! Med andra ord, 50 % chans att de är villiga att ta emot mitt visikort om man är psykisk sjuk som jag är!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag blev sårad varje gång någon inte är villig att ta emot mitt visitkort! Men sen efteråt känns det en lättnad.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Business Cards | American Psycho:

https://www.youtube.com/watch?v=T4UQf7zb3Pk
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vet att många schizofrena är massmördare eller seriemördare och jag har den diagnosen! De med den psykiska diagnosen som de oftast inte visste att de hade ville avsluta sitt liv genom massmord eller utdragen seriemord som är vanligt i USA. Mitt massmord var kometen som sen kommer i framtiden som även kan vara vanföreställning. Om jag har en sista dag i mitt liv så vill jag avsluta med sex med en kvinna. Vi skulle då ligga i en fet säng med feta madrasser och se en porrfilm på 100" bioduk där vi skulle onanera varandra. THE END!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Dom mest kärlekstörstiga människor sitter på psyket eller i fängelset!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det är där sexdemonerna finns mest av alla!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag borde sluta skriva en massa strunt och börja skapa musik om min komet i stället innan stenen kommer - jag har ju min musikhörna:

Image

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men det är precis som alla krascherna i år måste först komma innan jag kan göra någonting i mitt liv!
Post Reply