Legalisera droger?

Självmordsförsök passar här också.

Moderator: Moderator 1

Vill du legalisera droger?

Ja
3
12%
Nej
13
52%
Endast cannabis
5
20%
Tveksam
4
16%
 
Total votes: 25

Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Legalisera droger?

Post by Klankedinken »

Undrar varför memphis håller så hårt i det?! Är det för att känslan är bättre en sex?
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36773
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Legalisera droger?

Post by memphis »

Ja det stämmer. Cannabis är mycket bättre än sex.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Legalisera droger?

Post by Klankedinken »

:D.. Du ser! Jag förstår vist :D
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36773
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Legalisera droger?

Post by memphis »

Vill inte att folk ska testa cannabis dock. Det är inte därför som jag lovordar det. Det är bättre om man klarar livet utan droger.
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Legalisera droger?

Post by Klankedinken »

Det låter som du lovordar det.. Typ att det vore legalt och så.. Men du har ändrat dig?
User avatar
memphis
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36773
Joined: 08 Jun 2021, 14:33

Re: Legalisera droger?

Post by memphis »

Ja. Jag önskar för egen del att det var lagligt, så kunde jag röka då och då. Men jag vill naturligtvis inte att andra börjar röka cannabis. Det är bara bra för mig!!
"Likt gröda mognar de dödliga. Likt gröda föds de på nytt"~ Katha Upanisad.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12707
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Legalisera droger?

Post by zoegas »

Jag fick min påse knark nu. Lyrica och Amfetamin. Jag måste ta det väldigt försiktigt med Amfetamin, det är som att hälla bensin på hjärnan när den redan brinner. Men jag spelar så brutalt bra schack på det. Blir annat fokus och jag kan tävla med folk som är mästare.

En flabb Lyrica och ångesten kan dra åt helvete. Jag kommer nog dö av det missbruket, så följ inte mina fotspår. Plus att det kan vara vad som helst i den knarkpåsen. Det är Rysk roulett. Det är Hells Angels och Shottaz på riktigt! Förstå det, liberaler. Är man knarkare så är man.

Haschet är packat i väskan tillsammans med Zyprexan. Det är en ironi. Det är ett livsöde.

Nu drar jag till skogen, där änglarna väntar på mig. :arrow: :arrow: :arrow:
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Legalisera droger?

Post by Klankedinken »

zoegas wrote: 16 Mar 2022, 16:58 Jag fick min påse knark nu. Lyrica och Amfetamin. Jag måste ta det väldigt försiktigt med Amfetamin, det är som att hälla bensin på hjärnan när den redan brinner. Men jag spelar så brutalt bra schack på det. Blir annat fokus och jag kan tävla med folk som är mästare.

En flabb Lyrica och ångesten kan dra åt helvete. Jag kommer nog dö av det missbruket, så följ inte mina fotspår. Plus att det kan vara vad som helst i den knarkpåsen. Det är Rysk roulett. Det är Hells Angels och Shottaz på riktigt! Förstå det, liberaler. Är man knarkare så är man.

Haschet är packat i väskan tillsammans med Zyprexan. Det är en ironi. Det är ett livsöde.

Nu drar jag till skogen, där änglarna väntar på mig. :arrow: :arrow: :arrow:
Det vi delar är en uppgiven känsla av att det får gå som det går, jag gör min grej! Jag gillar det och säkert du också men samhället gör inte det.. Dom är skitfrustrerade på mig på DV för att jag bryter mot mallen hela tiden..

Jag tänker, varför sluta när det känns så bra?
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13215
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Legalisera droger?

Post by amandara »

Har man mött döden så står man ascool sen. Jag är inte rädd för att det blir krig här, för egen del. Det är mer för andras som barnen och de som har livet framför sig. Jag tänker fortsätta leva, det är inte det. Men vad som än händer rubbas inte mitt liv mycket.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Legalisera droger?

Post by Klankedinken »

amandara wrote: 16 Mar 2022, 17:37 Har man mött döden så står man ascool sen. Jag är inte rädd för att det blir krig här, för egen del. Det är mer för andras som barnen och de som har livet framför sig. Jag tänker fortsätta leva, det är inte det. Men vad som än händer rubbas inte mitt liv mycket.
Du är i alla fall trygg tills dina gränser passeras.. Kriget finns bara i fantasin än!
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13215
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Legalisera droger?

Post by amandara »

Jag vill inte dö men jag vill inte heller leva som Ann Heberlein skrev. Jag är inte rädd.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Legalisera droger?

Post by Klankedinken »

Image
Post Reply