pratat med läkaren.. Reagila

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by Fantasio »

Tack för tipset, partyjunkie.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by Fantasio »

"Crash Team Racing Nitro-fueled" är ett bra bilspel till Switchen.
partyjunkie

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by partyjunkie »

tack för tipset. men tror det blir ett nytt ps4 spel denna löning. såg att nya call of duty har släppts nu och det verkar riktigt bra.. men har lite pengar över ändå så det kanske blir något switch spel också :)

Reveal Trailer | Call of Duty: Vanguard :D

https://www.youtube.com/watch?v=OQ1CwPhE8KQ
partyjunkie

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by partyjunkie »

har ätit reagila ett tag nu, jag tycker inte jag blivit att må bättre snarare tvärtom.. har psyk samtal på tisdag funderar på att säga att jag vill sluta med reagila då..är ju ingen mening med att äta en svindyr medicin om den inte funkar :?: :idea:
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by Klankedinken »

Fan va mycket negativt jag hört om reagila
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18471
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by Krokus »

Partyjunkie,

På vilket sätt mår du sämre?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
partyjunkie

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by partyjunkie »

Igentligen så är det väll samma problem som jag haft länge.. jag gör saker som jag inte kommer ihåg, jag tänker konstiga saker. men så har det blivit jobbigare att vara på stan.. :( Måste ta sobril bara jag ska ut en stund för att orka med det
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18471
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by Krokus »

Ok, jag fattar. Då är det kanske lika bra att byta till någon annan medicin (som fungerar bättre)?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
partyjunkie

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by partyjunkie »

Japp
partyjunkie

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by partyjunkie »

nu ska jag sluta med reagila. jag har blivit mycket sämre sedan jag började med den.. jag har mått riktigt jävla dålig några dagar.. i måndags natt fick jag för mig att den andra personligheten ringde till ett kriminellt motorcykel gäng som finns i örebro..dom vart inte glada och sa att dom skulle skicka en torped på mig. jag vart livrädd och gick hem till mina föräldrar mitt i natten och sov på deras soffa istället.. så har varit hos dom sedan dess.. jag berättade detta för psykiatrin när jag pratade med dom idag. dom säger att jag bara har vanföreställningar. mår jag inte bättre på måndag så ringer jag dom och säger att dom blir tvugna och lägga in mig.. :(
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36685
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by Geta »

Gör du det!
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Zdoktorn

Re: pratat med läkaren.. Reagila

Post by Zdoktorn »

Har du några antidepressiva? Man kanske kan höja eller sänka den? Reagalia verkar vara en kanonmedicin mot negativa symptom. Så om du har jobbigt med igångsättning och sånt så ge den längre tid.
Post Reply