Lösviktsgodis

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23226
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Lösviktsgodis

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 01 Nov 2022, 00:21 Lite får vi unna oss, tycker jag.
Ja, det förstås! Blev fasligt sugen på stek.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Lösviktsgodis

Post by Fantasio »

Det får bli en paus från godiset. Vill vara ordentligt sugen när jag väl är i affären. Så sparar jag en dryg hundralapp också.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23226
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Lösviktsgodis

Post by Zoidar »

Jag skulle kunna tänka mig lite vingummi nu.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Lösviktsgodis

Post by Fantasio »

Jag är inte så hemma på vingummi. Man tycker ju att det borde finnas i godisaffärer.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23226
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Lösviktsgodis

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 09 Nov 2022, 17:44 Jag är inte så hemma på vingummi. Man tycker ju att det borde finnas i godisaffärer.
Bara Bassetts duger. Köp inget annat!
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Lösviktsgodis

Post by Fantasio »

Nu sitter jag och blir godissugen. Kanske blir det att smita in i butiken Gottegrisen för en bytta godsaker. Det går på över 100 kronor när jag handlar där.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23226
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Lösviktsgodis

Post by Zoidar »

Ugg! Vingummi!! Men här ligger jag i soffan med morgonrock. Blir till att drömma.
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Lösviktsgodis

Post by Fantasio »

Visst gillar jag vingummi, men det tillhör inte mitt favoritgodis. Själv är jag svag för choklad. Salt godis funkar alltid. Och sega råttor. Och engelsk konfekt, men det har jag inte hittat i godisbutiken jag går till.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23226
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Lösviktsgodis

Post by Zoidar »

Testa Bassetts vingummi.. :shock:
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Lösviktsgodis

Post by Fantasio »

Jo, det skulle jag kunna göra. Jag ska ju till mataffären idag och godiset är nära kassorna. Man kanske skulle köpa sig en påse.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Lösviktsgodis

Post by Fantasio »

Faktiskt har godiset jag köpt varit skapligt lättuggat. Det var små blå saker som var hårda, de fick jag suga på. Annars var godiset till belåtenhet. Kommer inte att köpa något i helgen, men kanske nästa vecka.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17785
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Lösviktsgodis

Post by Fantasio »

Om ryggen inte krånglar när jag går till och från affären idag tror jag att det blir ett besök i godisbutiken vad det lider. Dumt, men syndigt gott.
Post Reply