Vad tänker du på just nu?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Klankedinken »

Vågar inte, det uppfattas tydligen som skryt.. Jag hade hemskt gärna köpt den där whiskeyn men jag vågar helt enkelt inte.
User avatar
björk
Tuliummedlem
Posts: 3939
Joined: 10 May 2021, 15:42

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by björk »

Du har själv sagt att du kan köpa en bil !
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37009
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Geta »

Du har sagt att du fått ut minst en miljon på barnförsäkringen,
Klankendinken.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Klankedinken »

Ja.. det var en flicka som tyckte att jag skulle köpa en bil och ta körkort.. Tyvärr fastnar jag i tankar om att jag endast skulle behöva bilen om jag startade en familj, men det får jag bannor av från mamma så då gick det i stöpet.. Precis som min önskan att köpa dyr whiskey!?!
User avatar
Jocke
Cesiummedlem
Posts: 12602
Joined: 10 May 2021, 16:35

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Jocke »

Klankedinken wrote: 28 Mar 2023, 16:49 Nä nä, jag tog illa upp när han la upp den där bilden..
Nä men bara en idé om varför vi är dåliga på kommunikation överlag.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Klankedinken »

Jocke wrote: 28 Mar 2023, 17:13
Klankedinken wrote: 28 Mar 2023, 16:49 Nä nä, jag tog illa upp när han la upp den där bilden..
Nä men bara en idé om varför vi är dåliga på kommunikation överlag.
Tanken bakom den är väl att människor mår dåligt på grund av mig och att "jag är den aggressiva mannen" och att kvinnorna inte vågar uttrycka sig och får ont i magen istället, som med krokus.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18634
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Krokus »

?

Varför blanda in mig? Jag har precis ätit och har ibs. :geek:
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
User avatar
Jocke
Cesiummedlem
Posts: 12602
Joined: 10 May 2021, 16:35

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Jocke »

Klankedinken wrote: 28 Mar 2023, 16:56 Ja.. det var en flicka som tyckte att jag skulle köpa en bil och ta körkort.. Tyvärr fastnar jag i tankar om att jag endast skulle behöva bilen om jag startade en familj, men det får jag bannor av från mamma så då gick det i stöpet.. Precis som min önskan att köpa dyr whiskey!?!
Hade du velat köpa den dyra whiskyn, så hade det bara varit bäst och bara handlat och berättat efteråt.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Klankedinken »

Krokus wrote: 28 Mar 2023, 17:19 ?

Varför blanda in mig? Jag har precis ätit och har ibs. :geek:
Fick dåligt samvete bara.. Det ligger och skvalpar i bakgrunden att folk blir negativt påverkade av mig..
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Klankedinken »

Jocke wrote: 28 Mar 2023, 17:20
Klankedinken wrote: 28 Mar 2023, 16:56 Ja.. det var en flicka som tyckte att jag skulle köpa en bil och ta körkort.. Tyvärr fastnar jag i tankar om att jag endast skulle behöva bilen om jag startade en familj, men det får jag bannor av från mamma så då gick det i stöpet.. Precis som min önskan att köpa dyr whiskey!?!
Hade du velat köpa den dyra whiskyn, så hade det bara varit bäst och bara handlat och berättat efteråt.
Det gjorde inte jag.. Jag beställde den och sen efter någon dag så avbeställde jag den.. Har inte sån koll egentligen,.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18634
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Krokus »

Jag har inte ont i magen pga dig, Klankedinken! Jag har antagligen ätit fel nu igen. Det fanns inget vettigt mellanmål hemma idag. :?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Vad tänker du på just nu?

Post by Klankedinken »

Krokus wrote: 28 Mar 2023, 17:23 Jag har inte ont i magen pga dig, Klankedinken! Jag har antagligen ätit fel nu igen. Det fanns inget vettigt mellanmål hemma idag. :?
Okej! Tack!
Post Reply