Insjuknar jag?

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Insjuknar jag?

Post by Fantasio »

Ja, det gör jag. Men tycker jag sköter den skapligt. Ibland glömmer jag morgonmedicinen, ibland kvällsmedicinen. Men på det stora hela tycker jag att jag sköter mig.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36017
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Insjuknar jag?

Post by Geta »

Du längtar efter att bli inlagd.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Insjuknar jag?

Post by Fantasio »

Jo, jag kan sakna lugnet på avdelningen. När jag är hemma händer det att jag vill bli inlagd, när jag är inlagd vill jag ut.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36017
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Insjuknar jag?

Post by Geta »

Vi har märkt det.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22318
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Insjuknar jag?

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 11 Aug 2022, 21:31 Jo, jag kan sakna lugnet på avdelningen. När jag är hemma händer det att jag vill bli inlagd, när jag är inlagd vill jag ut.
Pånniner mig om denna:

https://youtu.be/hvoq7hbkoJk
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
Leakim97
Rodiummedlem
Posts: 24757
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Insjuknar jag?

Post by Leakim97 »

Fantasio wrote: 11 Aug 2022, 21:31 Jo, jag kan sakna lugnet på avdelningen. När jag är hemma händer det att jag vill bli inlagd, när jag är inlagd vill jag ut.
Tror det är lite av en klassiker. När man är i dåligt skick och mår piss, vill man inte vara inlagd men man vill inte vara hemma. Man vill nog inte vara någonstans just då
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Insjuknar jag?

Post by Fantasio »

Ständigt denna oro. Det är riktigt jobbigt på mötesplatsen och fortsatt jobbigt här hemma. Fan, jag blir galen!
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Insjuknar jag?

Post by Fantasio »

Jag har viss rösthallucinos om kvällarna och nätterna. Sätter då på radion för att distrahera mig. Min kp såg att jag hade ringt och ringde upp mig. Jag förklarade att jag ville ha en spruta Akineton, men det blev tvärnobben. Är rädd för att jag dragit på mig cancer, det vore typiskt mig att alltid ställa till det.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Insjuknar jag?

Post by Fantasio »

Jag har idag samtalat med en man som går på mötesplatsen. Han är värre än jag på att ringa akutenheten, AE. Stackarn verkar aldrig må riktigt bra. Själv har jag problem med röster i öronen, men spelar punk på skapligt hög volym, det funkar.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12270
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Insjuknar jag?

Post by zoegas »

När jag gick hem från skogen annan dagen, jag såg massa ord på marken. Var jag än satte blicken så var det bokstäver på asfalten. Fett psykotisk för där var nån idiot och sparka på tältet mitt i natten. Ute i ingenstans. Det är tur jag inte äger en pistol. 16 timmars sömn och jag kom på banan igen.
User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17646
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Insjuknar jag?

Post by Fantasio »

Vad bra att det löste sig, zoegas. Som sagt, tur att du ingen pistol har.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12270
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Insjuknar jag?

Post by zoegas »

Det känns som att jag är inblandad i ett drama, som jag inte ens vet vad det handlar om. Men det är skitsamma. Jag har det bra ändå. Det skrämmer inte mig längre.
Post Reply