Är sex skönare om man har större kuk?

Moderator: Moderator 1

??

1. Det tror jag
1
14%
2. Vet inte
1
14%
3. Förmodligen
1
14%
4. Jag har inte så mycket sex
2
29%
5. Vilken nonsensfråga!
2
29%
 
Total votes: 7

User avatar
Santina
Indiummedlem
Posts: 672
Joined: 18 Nov 2021, 23:32

Re: Är sex skönare om man har större kuk?

Post by Santina »

memphis wrote: 17 Dec 2021, 16:37 Är man tillräckligt fet blir det väl att man ligger helst på rygg och har sex . Såg världens fetaste man ( i Mexico) på tv. Och han hade en ny fästmö. Jag tänkte då på hur det skulle gå att ha sex när man är så fet.
Han dog väl och de hade aldrig sex ens på bröllopsnatten, enligt ett klipp jag såg på facebook. Sorgligt..
User avatar
Santina
Indiummedlem
Posts: 672
Joined: 18 Nov 2021, 23:32

Re: Är sex skönare om man har större kuk?

Post by Santina »

Klankedinken wrote: 16 Feb 2022, 16:17Bump
Jag hade sex några gånger med en kille som hade ganska normal storlek på sin. Han kom alltid väldigt fort och utbrast alltid att han inte kunde fatta hur det kan vara så jävla skönt.

Sen har jag haft sex många gånger med en som har stor. Han tar alltid lång tid på sig och han är lite avtrubbad. Men njuter gör han. Han brukar ge sig själv mycket egenkärlek om man säger så, är väl därför han är lite avtrubbad.
User avatar
zoegas
Cesiummedlem
Posts: 12267
Joined: 21 Jul 2021, 15:07

Re: Är sex skönare om man har större kuk?

Post by zoegas »

Jag jobba med en snubbe på gröntjänsten. Han berätta för mig att han hade 32 centimeter. Det var så han presentera sig. "ööö brudarna kan inte klaga på mig". Hur många tjejer som ville prova han trotts att han var helt blåst asså.. Jag har hemlig kukstorlek, men jag kan berätta för er att jag är bäst i hela världen på att knulla. Sådeså.
User avatar
Krokus
☢️ Prometiummedlem ☢️
Posts: 18130
Joined: 10 May 2021, 16:18

Re: Är sex skönare om man har större kuk?

Post by Krokus »

zoegas wrote: 21 Feb 2022, 19:55 Han berätta för mig att han hade 32 centimeter.
Aj. Hur får en sån plats i snippan? Rent spontant låter det snarare smärtsamt än skönt. Tänk en linjal från skolan, ungefär samma längd men lite annan form.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Är sex skönare om man har större kuk?

Post by Klankedinken »

Jag har också en på 32 cm Zoegas!
User avatar
Hercules723
Rubidiummedlem
Posts: 6268
Joined: 12 May 2021, 04:26

Re: Är sex skönare om man har större kuk?

Post by Hercules723 »

Alla på Flashbackforum har minst 28 cm!
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Är sex skönare om man har större kuk?

Post by Klankedinken »

Man får börja med lögner tror jag.. säga att man har ett redigt gevär till salu eller nått! jag tror att det vore enklast om man inte tittade på snoppen/snippan utan bara stoppa in den? Snippan som bekant anpassar sig efter storlek ganska mycket, det stora skillnaden för killar är att man får stake och det känns kanske lite enklare att köra olika ställningar?

Fan vet jag? Jag är ju så psykiskt sjuk att jag aldrig kommer få ligga igen!
Post Reply