Polisen!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Zterroristen

Polisen!

Post by Zterroristen »

Nån ringde och anmälde min AK47. Jag blev nykter jävligt snabbt kan jag säga.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36639
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Polisen!

Post by Geta »

Har du en sådan?
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Ztaliban

Re: Polisen!

Post by Ztaliban »

Jag köpte en replika och hängde den ovanför sängen. Boendestödet måste sett den.. De kom 4 stycken med skyddsvästar och var jävligt allvarliga och sura. Jag hade precis rökt på och skiten låg på skrivbordet och en påse med pregabalin i skrivbordslådan synlig och öppen. Jag blev så jävla stressad och trodde de skulle köra mig till häktet.
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 36639
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: Polisen!

Post by Geta »

Det är ungefär samma stuk över dig som över Richard.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Zkärnkraft

Re: Polisen!

Post by Zkärnkraft »

Ja, speciellt för jag har en öppnad fyrverkeripjäs på en tallrik där med. "Varför har du en sönderskuren bomb i sovrummet" Ööööööh De bara gick och tog inget/ingen med sig!!!!!!!!
Zpinsam

Re: Polisen!

Post by Zpinsam »

Nu är jag registrerad som galenpanna. Som gryningspyromanen och Sture Bergwall.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8156
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Polisen!

Post by Richard »

Det inte roligt, men jag tror inte du kan åka dit på nått. Kanske man inte får mixtra med fyrverkerier hur man vill, men säg att den blev över sen nyår?

Repliker är inte olagligt, jag har luftpistoler, som inte ser ut som luftpistoler, men dom får man ha hur mycket man vill.

Begär ersättning om de hade sönder nått!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Znervös

Re: Polisen!

Post by Znervös »

Det var vaktmästaren som såg den från hallen och ringde. Det kanske blir problem med hyresvärden? Polisen kom i en svart buss och inga blåljus, så inget drama. Men här vart ju en uppsjö med droger. De på psyk såg nervösa ut, de måste fått reda på det. För de sade att jag skulle få en länk till "blå appen" som jag skulle fylla i när jag kom hem. Det var om drog och alkoholvanor, Jag svarade sanningsenligt att jag aldrig dricker eller knarkar. Så vi får så vad som händer.
amandara
Osmiummedlem
Posts: 13078
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Polisen!

Post by amandara »

Obehagligt.
Post Reply