Rapportera alla fel här!

Om frågor och problem med sajten. Förbättringsförslag.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Fantasio
Iridiummedlem
Posts: 17641
Joined: 10 May 2021, 18:10
Location: Norrköping

Re: Rapportera alla fel här!

Post by Fantasio »

Det står: In total there are 10 users online: 8 registered, 0 hidden and 2 guests.
Men i medlemslistan står bara amandara, Fantasio, Jocke, memphis, Nobel, Richard, SpaceCorp, yrvädet.

Glöm vad jag skrev, det verkar stämma nu. Var väl bara något tillfälligt fel.
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7969
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Rapportera alla fel här!

Post by Richard »

Besökslistan är inte i realtid, jag vet inte hur ofta den registrerar, men kanske en gång i minuten, eller efter att en användare gjort inlägg eller nått. Ingen aning faktiskt...
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Luusje
Niobmedlem
Posts: 287
Joined: 24 Jul 2021, 22:50

Re: Rapportera alla fel här!

Post by Luusje »

Inget fel, men undrar. Jag kollar det här forumet genom att klicka på "new posts". Tror att man tidigare kom in i tråden från det man inte hade varit inloggad, alltså någonstans i mitten av tråden. Men sedah några veckor tillbaka kommer jag i alla tråd i början och behöver trycka först på sista sidan för att komma till dagens inlägg. Är det ändrad? Finns kanske ett annat sätt att kolla lite smidigare?
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7969
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: Rapportera alla fel här!

Post by Richard »

Luusje wrote: 21 Jan 2022, 21:54 Inget fel, men undrar. Jag kollar det här forumet genom att klicka på "new posts". Tror att man tidigare kom in i tråden från det man inte hade varit inloggad, alltså någonstans i mitten av tråden. Men sedah några veckor tillbaka kommer jag i alla tråd i början och behöver trycka först på sista sidan för att komma till dagens inlägg. Är det ändrad? Finns kanske ett annat sätt att kolla lite smidigare?
Vad jag vet är att man kan klicka på den röda cirkel med några rader på till vänster om trådnamnet, så kommer man till det senast olästa inlägget.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
Inwatto
Lutetiummedlem
Posts: 1713
Joined: 08 Jul 2021, 18:14
Location: Skåne

Re: Rapportera alla fel här!

Post by Inwatto »

Det verkar bli något fel med kakorna (cookies) så man blir utloggad om man går till sidan med bara viska.nu. Skriver man däremot www.viska.nu, blir man inte utloggad så lätt!
User avatar
Nobel
Germaniummedlem
Posts: 3376
Joined: 10 May 2021, 19:48

Re: Rapportera alla fel här!

Post by Nobel »

Har stött på samma problem, tack för fixen, Inwatto!
'cause the freak inside controls my mind
Klankedinken
Guldmedlem
Posts: 10305
Joined: 19 Jul 2021, 18:04

Re: Rapportera alla fel här!

Post by Klankedinken »

Blir utloggad ibland när jag gör inlägg!
Post Reply