Viktigt! Nu går det att få forumet svenskt igen! Men all registrering måste ske på engelska!

Om frågor och problem med sajten. Förbättringsförslag.

Moderator: Moderator 1

Post Reply
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 7969
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Viktigt! Nu går det att få forumet svenskt igen! Men all registrering måste ske på engelska!

Post by Richard »

Nu har jag halvt löst problemet med språket.

Ni kan ändra språk i User Control panel/Kontrollpanelen; ucp.php och Board preferences/Inställningar ucp.php?i=179 My language/Mitt språk till Svenska, så blir stavningskontrollen på svenska.

Men när man registrerar sig måste man tillsvidare alltid använda den engelskspråkiga versionen, så jag låter standardinställningarna vara på engelska. STÄLL ALLTSÅ INTE OM TILL SVENSKA NÄR NI REGISTRERAR ER! Det kan ni göra i efterhand. Samt kan jag själv inte administrera användare i den svenskspråkiga versionen o får slå om till engelska när jag ska det.

OBS!

Om ni vill ändra Kontoinställningar, så som byta e-post-adress eller lösenord, så måste detta vara inställt på engelska!

Edit Account settings/Kontoinställningar ucp.php?i=ucp_profile&mode=reg_details fungerar inte när språket är inställt på svenska! Du måste slå om språket här; ucp.php?i=179 till engelska för att komma in på dessa inställningar!

Jag jobbar med att lösa problemet, men bättre halvt fungerande än inte alls!
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Post Reply