Militär diet

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Zfettot

Militär diet

Post by Zfettot »

Man måste bli av med Zyprexamagen. Inga fler folkök.. :o

De ger tre dagars fasta och snåla hälsosamma de andra fyra dagarna på veckan. Vad säger vår diet expert om det? Var det Zoidar?

De påstår att man kan går ner 3-5 kilo i veckan. Det låter helt sjukt, jag skulle tro att man fick dricka knappt vatten för att lyckas med det. Om ens då för de resultaten.

Dieten tillåter kaffe beroende på vart man kollar. Det skär på den punkten annars... Det är svårare att vara utan kaffe än alla andra droger jag provat :twisted:
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 22318
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Militär diet

Post by Zoidar »

Säger, låter inte hållbart.

Har du tre dagars fasta i veckan kan du äta normalt fyra dagar och säkert ändå gå ner.
"Då sade Jesus än en gång: "Jag säger er sanningen: Jag är porten ..." (Johannes 10:7)
Trollet2

Re: Militär diet

Post by Trollet2 »

Detta är inte Klanken utan trollet2!

Jag tycker vi ska sluta med mediciner och leva på vår tro till gud!

Amen!
Trollet2

Re: Militär diet

Post by Trollet2 »

Ibland måste man prova något nytt så jag ska flytta till Afrika! Jag har hört att man går ner i vikt där!
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12917
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Militär diet

Post by amandara »

Jag gick ner 5 kg på en vecka när jag hade kraftig halsfluss som ledde till sepsis och jag kunde äta exakt noll på en vecka. Inte att rekommendera. 1 kg i veckan är lagom.
Trollet2

Re: Militär diet

Post by Trollet2 »

Jag var på stan idag och då kom det fram en skara feta turister som hört talas om att jag gått ner i vikt och dom frågade mig, "Vad har du gjort för att gått ner så mycket i vikt"?
Då sa jag något i stil med att lösningen inte är den uppenbara men att dom gärna fick följa efter mig ett tag.
Efter ett tag började dom märka att jag pratade med många afrikaner om min vikt och en av dom sa, "Jag märker att du lyssnar på afrikaner? Har det något att göra med din vikt?"
Nåväl sa jag.. Man kan inte va vänner med alla och jag utbrast,
"Vill du veta ett tvärsäkert sätt att gå ner i vikt? FLYTTA TILL AFRIKA!"
amandara
Cesiummedlem
Posts: 12917
Joined: 10 May 2021, 19:00

Re: Militär diet

Post by amandara »

Trollet2 wrote: 20 Aug 2022, 19:24 Jag var på stan idag och då kom det fram en skara feta turister som hört talas om att jag gått ner i vikt och dom frågade mig, "Vad har du gjort för att gått ner så mycket i vikt"?
Då sa jag något i stil med att lösningen inte är den uppenbara men att dom gärna fick följa efter mig ett tag.
Efter ett tag började dom märka att jag pratade med många afrikaner om min vikt och en av dom sa, "Jag märker att du lyssnar på afrikaner? Har det något att göra med din vikt?"
Nåväl sa jag.. Man kan inte va vänner med alla och jag utbrast,
"Vill du veta ett tvärsäkert sätt att gå ner i vikt? FLYTTA TILL AFRIKA!"
Yoda
Post Reply