mrsearlgrays ny videotråd ny vlogg

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37109
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by Geta »

Tack för att du talar svenska! Du ser pigg ut.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23393
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by Zoidar »

Image
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10585
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by mrsearlgray »

Haha det kändes faktiskt bättre att prata svenska igen, det kommer ju självklart mera naturligt 😊
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23393
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by Zoidar »

mrsearlgray wrote: 03 Feb 2024, 15:51 Haha det kändes faktiskt bättre att prata svenska igen, det kommer ju självklart mera naturligt 😊
Du kan ju variera?
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10585
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by mrsearlgray »

Ja kanske, denna videon ligger på en separat kanal nu så får se hur jag gör, kanske kan köra varannan 😊
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
MsTibbs
Rodiummedlem
Posts: 22034
Joined: 06 Sep 2021, 19:31

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by MsTibbs »

Jättefin video
In a world where you can be anything, be kind.
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10585
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by mrsearlgray »

MsTibbs wrote: 03 Feb 2024, 16:36 Jättefin video
Tack! ☺️
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8234
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by Richard »

Jättebra video!

Jag känner igen mig i nästan allt, förutom hallucinationerna. Klarade inte heller gymnasiet, fick också ett samlat betygsdokument. Jag fick ändå ta studenten med mössa o så, men det var den värsta dagen i mitt mig liv, jag var så rädd o försökte dränka ångesten med champagne. Började jobba i 3-4 år. Fick sen sluta o hade en massa negativa symptom, så som depression o ingen ork att göra någonting. Folk kallade mig bara för lat, o det tog jag illa upp av. Då trodde jag inte att jag dög till nånting, vilket gjorde depressionen värre.

Paranoian att polisen, Säpo eller så ska ta mig, jag har inte gjort nått, men en gång tog de mig på vägen till Spiran (min sysselsättning), så de måste ha spanat på mig ett tag eftersom de visste att jag skull komma cykla just där! Men då hade jag inte heller gjort nått. Men de trodde jag höll på med radioaktiva saker o giftiga ämnen igen (första gången var jag ju skyldig).

Grannarna har jag inga problem med, hälsar glatt på dem o de hälsar tillbaka. De vet att jag är lite konstig sen jag "byggde en kärnreaktor". Men de hjälpte mig när jag var i behov av ambulans en gång o jag tackade för det.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10585
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by mrsearlgray »

Richard wrote: 04 Feb 2024, 06:57 Jättebra video!

Jag känner igen mig i nästan allt, förutom hallucinationerna. Klarade inte heller gymnasiet, fick också ett samlat betygsdokument. Jag fick ändå ta studenten med mössa o så, men det var den värsta dagen i mitt mig liv, jag var så rädd o försökte dränka ångesten med champagne. Började jobba i 3-4 år. Fick sen sluta o hade en massa negativa symptom, så som depression o ingen ork att göra någonting. Folk kallade mig bara för lat, o det tog jag illa upp av. Då trodde jag inte att jag dög till nånting, vilket gjorde depressionen värre.

Paranoian att polisen, Säpo eller så ska ta mig, jag har inte gjort nått, men en gång tog de mig på vägen till Spiran (min sysselsättning), så de måste ha spanat på mig ett tag eftersom de visste att jag skull komma cykla just där! Men då hade jag inte heller gjort nått. Men de trodde jag höll på med radioaktiva saker o giftiga ämnen igen (första gången var jag ju skyldig).

Grannarna har jag inga problem med, hälsar glatt på dem o de hälsar tillbaka. De vet att jag är lite konstig sen jag "byggde en kärnreaktor". Men de hjälpte mig när jag var i behov av ambulans en gång o jag tackade för det.
tack Richard!
jag hade faktiskt en ganska bra student om man inte räknar med att min pappa betedde sig illa men jag orkade inte heller stanna länge på balen utan åkte hem efter middagen. kan tänka mig att paranoian om polisen måste varit starkare för dig som ändå haft med dom att göra en gång tidigare.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Richard
Administratör
Posts: 8234
Joined: 10 May 2021, 13:45
Location: Ängelholm
Contact:

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by Richard »

Studentbalen hoppade jag över, en sån tillställning skulle jag inte klarat av.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
User avatar
mrsearlgray
Guldmedlem
Posts: 10585
Joined: 12 May 2021, 18:49

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by mrsearlgray »

Raderade kanalen och ska göra en ny och återuppladdar videon, det är därför den är borta bara så ni vet. fixar det antagligen imorgon.
Last edited by mrsearlgray on 07 Feb 2024, 20:56, edited 1 time in total.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
User avatar
Geta
☢️ Americiummedlem ☢️
Posts: 37109
Joined: 10 May 2021, 16:52

Re: mrsearlgrays ny videotråd ny svensk video

Post by Geta »

För att inte tala om natos generalsekreterare Jens Stoltenberg som bryter på norska.
Hit kommer bara änglar med salt i tygvecken, som vet konsten att tiga inför den som alltid fått hjälpen försent, försent. Ylva Eggehorn
Post Reply