Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har inte haft idealvikt sen jag var runt 30 år gammal! För när jag slutade att röka cigaretter då på den tiden - var jag rökfri ett år - så gick jag upp tio kg i vikt. Allt blev sämre när jag slutade att röka cigaretter. Smaklökarna kom tillbaka så kaffet, maten med mera smakade sämre samt fick tillbaka tonårskänslor när jag inte rökte - vilket jag inte gillade. Allt var då åt helvete när jag slutade att röka. Min styvpappa dog och 11-septemberna attackerna ägde rum i samma veva. Då när jag började att röka cigaretter igen då lovade jag mig själv att aldrig att sluta röka cigaretter.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: september 11:e attackerna
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nu har jag laddat ett paket Prince för 81 kronor till min smarta cigarettlåda så jag kan röka cigaretter i resten av dagen och kvällen!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

På något sätt är den här låten min/passande för mig;

James Bond: GoldenEye Music Video ~ Tina Turner / Drumble007 channel page:

https://www.youtube.com/watch?v=bkBYVNrjjIs&t=1s
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Det blir en dyr början: 81 kronor X två för paket Prince sen öl på det - motsvarar nog närmare tio tusen kronor varje månad eller nåt sådant! Ja, inte konstigt att kvinnor kanske vill dra kniv mot mig då som är så dyr i drift. :lol:
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Runt tio tusen knull fick jag utav kvinnorna i mitt liv i alla fall!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men knarkare är ännu dyrare i drift - säkert i alla fall 3 gånger så dyrare än vad jag är som dricker folköl och röker cigaretter!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Cigaretter/nikotin och alkohol var väl mitt utdragna självmord sen våren 1990!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Innan våren 1990 så försökte jag ta livet av mig flera gånger men så blev det som det blev att jag drog ut på det självmordet sen våren 1990 och lever än idag!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag skulle ha ringt BRIS i stället för att kontakta Aliens på telepatisk väg när jag var barn!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Man kan faktiskt bli så här knäpp om man slutar att röka cigaretter;

Secret Window - Making Of:

https://www.youtube.com/watch?v=IfZiVFZEJes
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Fantasio är bevis på ett sätt - för han blir inlagd på psyket hela tiden för att han inte får röka så många cigaretter som han vill!
Post Reply