Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Vad jag rör till det! Jag fick ju paketet i alla fall igår - så jag hämtade idag ut DVD serien Criminal Minds. Det är för att jag ofta dricker folköl som jag rör till det - tror jag! Nu är det frågan om jag orkar idag hämta Svarta Hålet mattan också? Alltså, dom skickar alla paket överallt över hela stan så jag får cykla fram och tillbaka - hit och dit. Kan dom inte bara skicka hem alla paketen - hade ju beställt hemleverans!?
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Jag har alltid undrat hur det känns att vara gay?

Kan du beskriva det för mig utomjordingen?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Du menar hur det känns att vara förälskad i någon?! Det är väl ungefär när båda spelar Roulett och båda vinner.

Jag kör med denna:

Emotiv och kognitiv vinst och/eller förlust.

1. Emotiv vinst och kognitiv vinst.

2. Emotiv vinst och kognitiv förlust.

3. Emotiv förlust och kognitiv vinst.

4. Emotiv förlust och kognitiv förlust.
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Menar du att du har knullat utan att varit kär?

För fan, du förtjänar det svarta hålet!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, jag såg en synhallucination i höstas då en vagn som körde på en räls och stannade vid Svarta Hålet! Sen sa en röst/demon: - "Är du inne i det Svarta Hålet så kommer du aldrig kunna komma tillbaka igen!". En kort stund senare så sa rösten/demonen igen: - Fattar du ingenting? Du är nu i Svarta Hålet!". Så jag ser mig sen dess att jag är i Svarta Hålet... Om jag förtjänar det? Nä, det tror jag inte för jag kan inte hjälpa att jag brände mig fysiskt och psykiskt redan när jag var barn - det är systemets fel att jag är i Svarta Hålet.

Annars, skål för den som vill!

Ser ni Nobelfesten - det gör inte jag men jag har tv:n på ändå fast med lågt ljud?!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Liksom det är systemets fel om jag körde kvinnornas ekonomi i bott. Om dom nu tycker det - så säger jag till dom kvinnorna att inte skylla på mig utan skyll på systemet istället.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Menar så här: Om du är kronisk psykisk och fysisk sjuk och inte kan jobba + att du inte ens får handikappersättning eller försäkringspengar och blir ihop med en som är frisk och jobbar så lär den sjuke dra ner ekonomi hos den som friske jobbar vare sig man vill eller inte.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Kvinnorna ska i alla fall vara tacksamma att jag inte ville ha barn! Som sagt, jag ville inte ha barn på grund av att jag har psykisk sjukdom och hade olycklig barndom.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Alltså, jag kunde inte hjälpa att jag brände mig fysiskt först och sen psykiskt senare i livet för min plats på jorden så var X-Y-Z-koordinationen här i universum fel från första början/födseln. Trafikolyckan som jag var med om när jag var 5 år gammal rubbade X-Y-Z - koordinationen ännu mer för mig. Så nu befinner jag mig i Svarta Hålet och kommer aldrig kunna komma tillbaka...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Med andra ord, systemet har förskjutit mig ända sen jag föddes - ända ut till Svarta Hålet för jag passade aldrig in!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars, när det gäller knull! Närmare eller runt 10 tusen knull - vad säger det er? Överdriven sexlust på grund av trafikolycka kanske?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

True Love eller nåt kanske?
Post Reply