Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Leakim97
☢️ Neptuniummedlem ☢️
Posts: 25424
Joined: 03 Jul 2022, 22:26

Re: Fylletråd!

Post by Leakim97 »

Låter som någon som legat i rejält
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Skulle jag få dödstraff för att jag rörde en komet så ska jag ha denna måltid som sista måltid innan dödstraffet:

Förrätt: Alg bakad gös och tomat stoppad med gravad gös, persiljemajonäs, kålrabbi och krondill, sagogryn och blomsterkrisp.

Varmrätt: Svensk hjort fylld med murkla och salvia, gula betor med kallpressad rapsolja senapsfrön, kronärtskocka och timjansås, potatisterrin, sky med stjärnanis.

Efterrätt: Cheesecake med plommonkompott, smaksatt med stjärnanis, plommon kräm och sorbet smaksatt med ingefära.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, jag låg i runt 30 år för att ha sex/förälskelse och fick det också under cirka 30 år. Hade inte tid till annat... Knullet tog över och sabbade min karriär.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag tror faktiskt att det handlade om True Love för min del!

Sista knullet var när kvinnan fick hjärtinfarkt och överlevde - kan inte knulla henne någon mer gång för jag är rädd att hon kan dö annars. Jag vill inte vara nån slags sex killer om jag knullar henne till döds på grund av hjärninfarkt eller nåt som jag var nära inpå för ett tag sedan. Det är med andra ord, slut knullat för min del.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men jag kan tycka det är skönt att onanera också - så det går för mig det med utan knull! Stör mig bara på att demoner/5 G systemet kan se mig när jag gör detta.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hjärtattacken knull rekommenderas inte!

Systemets fel... .
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Systemet tvångsmedicinerade mig injektionen Trilafon när jag var mellan runt 20-30 år gammal som gjorde att äldre kvinnor drogs till mig...

Allt är systemets fel... !
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Så nu idag sitter jag i Svarta Hålet!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ölen för mig är utdraget självmord och när jag aldrig dör så kommer kometen sen att döda!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Kriterier för att röra en komet är följande:

1. Aldrig varit psykisk eller fysisk frisk.

2. Ha alla psykiska symptom som man kan ha.

3. Fått nedtryckta känslor som slagit över.

4. Tro på att olika Aliens finns på Mars. Finns olika raser...

5. Döpt och konfirmerad.

6. Heterosexuell läggning.

7. Infektion/inflammation i hjärnan/kroppen.

8. Tro på en värld till som är en abstrakt värld och som är 4 D - 5 D - värld utöver den konkreta 3 D - världen.

9. Upplevt alla psykiska symptom! Till exempel psykiskt: 666, korsfäst, bort tele portering, pentagram, UFO-ombordtagen - med mera...

10. Knullat runt 10 tusen knull med en-två kvinna eller så.

Finns säkert fler kriterier... .
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag tror nästan att man kan få dödsstraff för att ha rört en komet - om inte förr så senare!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

På grund av hädelse mot den heliga Anden!
Post Reply