Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nä, men ska vi tala i klar språk så finns Aliens - De Grå - och när dom är involverad i mig så är dom Aliens involverad i alla människor som är involverad i mig.
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23280
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Ja, misstänker det! :lol:
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Med andra ord, Aliens vill veta om alla människor som jag tänker om!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ja, man kan säga att jag är en länk till Aliens - De Grå!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Nej men, men jag kommer inte klara av att leva så länge till efter tio krascher men jag tycker inte synd om mig själv för det utan jag tycker snarare synd om dom som tycker synd om sig själv. Hade hoppats att jag kunde leva tills min komet kommer men jag tvivlar på det idag.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Annars Zoidar, du kan glömma det där med kvinna och barn - för du skulle haft det redan för över tio år sedan. Det skulle aldrig funka mellan dig och kvinna idag. Du kommer aldrig hitta den perfekta kvinnan i ditt liv för det finns inga perfekta kvinnor - för de kvinnorna är otrogna med mera.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Bara ett exempel som är en sann händelse: man och kvinnan köpte miljon kronors hus men sen kom mannen hem tidigare än väntat hem och såg sin kvinna knulla med någon annan. Vad gjorde han då? Jo, han dödade båda två! Vad skulle du göra i en sådan situation Zoidar? Hursomhelst, han fick livstid fängelse för att han döda sin fru och hennes otrogna vän.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hursomhelst, jag rekommenderar inte att bli ihop med någon kvinna som redan är upptagen - för jag gjorde det och kunde ha dött då för länge sen.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Hursomhelst, jag rekommenderar inte att bli ihop med någon kvinna som redan är upptagen - för jag gjorde det och kunde ha dött då för länge sen.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men blev bara misshandlad i stället för att bli mördad för att jag tog en kvinna från någon annan...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Oj, skrev samma mening två gånger - vad konstigt!
User avatar
Zoidar
Rodiummedlem
Posts: 23280
Joined: 10 May 2021, 16:12

Re: Fylletråd!

Post by Zoidar »

Utomjordingen wrote: 16 Apr 2024, 01:03 Oj, skrev samma mening två gånger - vad konstigt!
Nog forumbugg
Jesus talade till dem igen och sade: "Jag är världens ljus. Den som följer mig ska inte vandra i mörkret utan ha livets ljus." - Johannes 8:12
Post Reply