Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Om du inte hade köpt så mycket skit så hade du haft råd med en kostym!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ha, ha, ha - mitt kontor är värt mer en halv miljon kronor idag! Typ, tio skärmar och sånt. Alla mina prylar som jag köpte under cirka 10 år har gått upp i värde med cirka 30 % - som de flesta prylarna ännu finns idag ute på marknaden.

Nu vill ett par komma hem till mig på besök denna vecka. De ska få se - hur vilka djävla häftiga grejer jag köpt på senare år. Allt från 14 syntar till tio skärmar typ.

Ja, jag kanske tar på mig en LED fluga och LED keps sen när de kommer på besök...
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Image
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Edit: Nä, inte LED utan menar fiberoptiskt!
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Om jag minns rätt så köpte jag kepsen och flugan då för ordinarie pris cirka hälften av det kostar idag! Fan inflationen är inte slut ännu - kronan blir mer och mer värdelös.
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

6 sådana här väskor har jag varav två mindre som är full av CD/DVD vilket motsvarar cirka 60 tusen kronor (cirka 10 tusen kronor väskan). Men jag säljer dom inte för dom har affektionsvärde för mig.

Image

Funderar på om jag ska ha en väska med fullt av porrfilmer som jag kan köpa - fast det kanske inte är så lyckat?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Tänk er själva - att se porrfilm med projektor som har 100" bioduk! Hade det inte varit nåt?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Jag har inte gjort det men överväger ibland att göra det! Varför har jag inte gjort det innan? Ja, man kanske blir mentalt störd eller nåt sånt om man håller på med sånt - eller vad vet jag?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Men jag är ju redan allvarligt psykisk sjuk så vad spelar det då för nån roll!? Ja, men för fan jag behöver väl inte bli ännu mer sjuk då - eller?
Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Visst, jag kanske köper 10-50 porrfilmer en dag - de kanske går upp i värde en dag - vem vet?
Klangen

Re: Fylletråd!

Post by Klangen »

Image
Post Reply